Friday 21 December 2012

Top cele mai bune/rele carti ale anului 2012.

Dragilor, am vazut pe blogosfera ideea asta si am spus sa o aplic si eu. Deci, ideea nu e originala!
De ce am pus "Top cele mai bune" si nu "Top 3/5/10 etc. cele mai bune.."?  Ei bine, pentru ca ar fi crima si pedeapsa sa aleg care dintre cartile mele preferate sa fie pe locul 1 si care pe 2 etc... Asa ca, o sa scriu cele mai bune carti/serii ale acestui an hmmm, in ordine alfabetica. Pare stupid dar, nu as putea sa ma decid. Asa ca, cele mai bune 5 serii/carti citite in anul 2012 sunt:

Seria "Academia Vampirilor" de Richelle Mead (Vampiri, strigoi, moroi + o iubire interzisa = efectul "boom!")
Sincer, cand iau vre-o carte din serie in mana.. Simt furnicaturi si fluturi in stomac. Rose e creata geniala! Iar, Dimitri, ohhh... si mai si!















Seria "Chimie Perfecta" de Simone Elkeles (Baiat rau= fata cuminte= Chimie perfecta<3)
A fost, WOW! E geniala! Este, nu stiu. MACHO! Oricum, ceva diferit..
(Deabia astept volumul al 3 lea...)













Urmatoare serie pe lista este... Pam pam!
Divergent de Veronica Roth (Neinfricare, abnegatie, prietenie, erutidie, candoare= Divergent)=> Genial!
Gosh, seria asta este Boom! (Again, deabia astept ultimul volum al seriei)

















Next in top is...
Seria "Fortele raului absolut" de Kelley Armstrong (Supranaturali, varcolaci, necromanti, samani,vrajitori, vrajitoare, demoni si semidemoni) combinatia perfecta!
Merita citite primele 2 volume asa chinuinte, numai pentru a ajunge la ultimul!<3











Si ultima serie dar, nu cea din urma:
Ingerul Noptii de Becca Fitzpatrick (Ingeri cazuti, nephilimi,arhangheli si ingeri pazitori + o iubire nebunatica= Uhhh!)
O alta serie absolut geniaaala! Doamne, am citit cele 3 volume in 3 zile jumatate. Deabia astept sa apara si "Finale" la noi..












Acum, stiu ca am spus doar 5 dar o sa mai adaug o carte care, inneaparat trebuie inclusa in top. Doar ca,este ea mai "ghinionista" si nu incepe cu o litera de pe la inceputul alfabetului. Asa ca, urmatoarea carte care ma marcat este:
"Spulbera-ma!" de Tahereh Mafi (O atingere letala, dar o iubire de poveste!)
Cartea asta ma marcat profund. Mai intai prin stilul atat de liric al autoarei cat si prin suspansul, si actiunea povestii.














And now..
Pai, anul acesta am doar o serie care nu mi-a placut si anume:
Eve de Anna Carey:
Pai, seria asta e al naibii de trista, actiunea merge cu incetinitorul... Nu stiu, poate sunt eu altfel sau prea aspra. Dar, pur si simplu nu mi-a placut.

2 comments:

  1. Aceleaşi cărţi :x Spre ruşinea mea, încă n-am citit Chimie Perfectă, deşi o am prin bibliotecă din mai. N-am citit nici Eve, dar părea o carte drăguţă :o3

    ReplyDelete
  2. Pai, 1. fugi si citeste "Chimie Perfecta" e cu stropul ala de romantism specific Craciunului! :o3 Si Eve, si mie mi s-a parut draguta, dar e cam trista... :D

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3