Thursday 27 December 2012

Cola, de Ciressseee!

Off, dragilor nu o sa va vina sa credeti! Acum stau si savurez o Cola de cirese! Oh doamne, e atat de bunaaaa! O adoor <3 Stiti, eram eu asa de fericita cand a venit tata cu o doza acasa. In capul meu ziceam "Wooow a avansat si Romania!" Hmm, dar nu, alarma falsa!:( Doar ce a venit din misiune si Cola aia era cumparata din Grecia de unde a fost adusa din Atlanta, dupa adusa in Grecia si dupa a mai calatorit cu tata prin Somalia si a mai trecut si de 3 ori Ecuadorul. Nu e tare? :)) Deci, beau din ea de dimineata. Mi-e asa mila sa nu se termine. Stiti de ce sunt asa innebunita, nu? Pai, doar ce am citit in Fetelle Gallagher, in Ingerul noptii si in Fortele raului absolut ca fetele beau multa Cola de cirese! Si eu care credeam ca e fictiune, uite-o la mine in mana!:)) Da, da stiu.. I'm so, so crazy but, I love you my followers!(^.^) A ajuns unul din coletele de la elefant si am in ele "Fata si marea", "Daca as ramane" stiti, am facut o obsesie pentru editura Rao in ultima vreme. A da, mi-a mai venit volumul 4 din Fetele Gallagher. Dar, din pacate inca nu a ajuns volumul 3. Poate reusesc sa fac rost si de el. Voi cum petreceti Craciunul? Eu una am fost Mos Craciun. Si e chiar funny ca nu numai acasa, am sos si aici pe bloguletul meu care, incepe sa prinda incet incet radacini datorita voua! Am 11 urmaritori. Pentru unii e foooarte putin. Dar, pentru mine e ceva. Avand in vedere ca, am pus widget-ul cu Follow via GFC deabia acum 3-4 saptamani. Oricum, nu uitati ca va iubesc! A, vroiam sa va mai spun ca m-am indragostit de pisica mea! Acum am alarma care ma musca daca nu ma trezesc. Ahh, e atat de adorabila si a inceput sa stea numai pe langa mine si e asa de miiica! O adooor, la fel cum va ador si pe voi! <3 Multi, multi, multi pupici si Sarbatori super-dubi-fericite! Cu muuult,mult drag a voastra, Lissa ღ (^-^)

6 comments:

  1. N-am gustat până acum, dar vreau şi eu <3
    Drăguţă postare :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am trimis comentariul ăsta când nu era nimic scris la postare, doar titlul, şi mă gândeam că vrei să ne spui cu totul altceva =)) Oh Doamnee, nu sunt normală :))
      De unde ţi-ai luaaat? :o3

      Delete
  2. Vaaaii, cat de buna pare!!
    De ce nu o aduc in Romania, sigur s-ar vinde de minune. :(

    ReplyDelete
  3. Pai, cum am mai spus, a cumparat-o tata din Grecia. Dintr-o baza Americana de pe acolo... e super buna!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Damn. Deci nu pot să-mi cumpăr şi eu :o3 Mi-au ruinat viseleeeeee :))

      Delete
  4. Sweetheart, cand mai trece tata prin grecia o sa-ti trimit o doza prin mail!:>

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3