Friday 28 December 2012

New in my library #4

Dragilor, mi-au sosit pacahetele comandate pentru Craciun si am zis sa vi le arat si voua.
Pentru sora mea am cumparat Insemanrile unei pustoaice 2 si multe carti pentru ideile ei creative.














De la Rao mi-am luat "Fata si mare" si "Daca as ramane"




Si de la Leda mi-am cumparat "Cele treisprezece motive", Fetele Gallagher #4- Nu aveau volumul 3 atunci asa ca, vol. 3 asteapta pana in Ianuarie la precomanda. Si ultima dar, nu cea din urma "Blestemul din Swoon". Gosh, stiti de cant astept sa citesc cartea asa? Adica, nu stiu daca e ceva interesant dar, cum am luato in mana o data la librarie mi-a intrat fix in cap ca, trebuie sa o am si eu! Ultimele sunt niste poze cu ghemotocul meu negru si faimoasa doza de cole, de cirese.:> :))


Imi pare rau ca pozele sunt asesjate alandala dar, habar n-am cum sa le pun altfel. Ma enervez degeama incercand. V-am spus cat de super-duby-mega-extra iubesc? Pai, daca nu, va spun acum. Va  iubesc, a voastra Lissaღ!

7 comments:

  1. Cate carti <3 Felicitari!
    Eu am avut un Craciun de non-carti. Ai mei tot nu s-au prins care e cadoul ideal pentru mine -.-

    ReplyDelete
  2. Mai ai de dat Legile Atractiei la schimb? Am eu Naluca si naucul! :D

    ReplyDelete
  3. @ Laurentyu - Pai,sincer nu prea ma pot despartii de ea. Dar, hai sa zicem ca da. Dupa sarbatori am putea face schimbul. Stii, are numele meu scris pe prima pagina si data in care am cumparat-o. Te deranjeaza? A, da, poti te rooog sa dai "Follow" bolgului? Multumesc.
    @Sabryy- Imi pare rau de tine, stai linistita. Ce vezi tu acolo sunt platite de mine! ^^ Inclusiv cadoul sora'mii. ^.^

    ReplyDelete
  4. Lissa, oficial sunt urmaritor al blogului prin GFC. :D Daca nu vrei sa facem schimb, nu este nicio problema. Am vazut pe blogul Niahara's world of books ca o dai la schimb pentru Blestemul din Swoon sau Naluca si Naucul, si cum ai achizitionat cartea Ninei Malkin, a mai ramas Naluca. Deci daca vrei sa pastrezi Legile atractiei, nu am nimic impotriva. Daca totusi vrei sa facem schimbul, nu ma deranjeaza acea insemnare. ;)

    P.S. Daca vrei, am si eu un blog cu carti aici: www.laurentzyubooks.blogspot.ro

    ReplyDelete
  5. Mamă câte bunătăăăţi :x Lectură plăcută, scumpa :*
    Pisoiul tău e adorabilicios :3
    Eşti skateriţă? :> Cât de taree <3 Abia acum am văzut ce scria la descriere :)) Ştii să faci flipuri şi chestii din ălea şmechere? Şi e mai drăguţ pe role? Scuze că te bombardez cu întrebări :)) Vreau să-mi iau şi eu skate :3

    ReplyDelete
  6. Vreau si eu....Insemnarile
    Si sunt cu rose pisoiult tau e super adorabil

    ReplyDelete
  7. @Rose.- Scumpo, doar ziceam adica skatergirl= genul ala de fata care se imbraca in haine lalai, cu adidasi-skateri care ies din picioare, care asculta rock all day, all night. Genul mai baietoasa. De skateboard, pe al meu l-am rupt incercad sa fac o schema :D Si cand l-am imprumutat pe al unei prietene, era unu geniaaaal! Dupa vreo 2 saptamani am cazut de pe el si.. Mi-am luxat mana. Am stat cu ea spanzurata de gat cu o esarfa timp de o saptamana, Sti ce gin e cad canti la chitara cu mana aia? :)) Totusi, dupa tarasenia cu skate-ul m-am apucat de role. Si e mai misto. Dar, acum imi place mai mult doar sa ma plimb cu ele. E cam periculos sa incerci "senzatiile extreme". Nu recomand!:)) Pupicei :*

    @Pufulet- Multumesc! :*

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3