Saturday 15 December 2012

Daca ti-as spune ca te iubesc, ar trebui sa te omor de Ally Carter (Recenzie)

Suuuuper!! <#

 Recenzia:
 O sa fac o mini povestire pe scurt.
Deci, Cammie Morgan este eleva la colegiul de fete Gallagher. Colegiu care, pare a fi unul de fete bogate dar FALS! Colegiul Gallager este un sediu pentru spioane- ADEVARAT! Mama lui Cammie era directoarea colegiului, se spunea ca tota lumea crede ca sunt surori (mama sa arata super!). Avea 2 cele mai bune preietene. Liz, un geniu la cel mai propriu mod! Si Bex, un geniu al practicii. Pe parcurs apare ci Macey, o fata care arata exact ca de pe coperta unei reviste. Pare cu nasul pe sus, artagoasa si fitoasa dar, pe parcur devine o adevarata spioana si una dintre cele mai bune prietene ale lui Cammie. Aveau ore de practica sub acoperire si, in timpul unui test Cammie da de un baiat. Un super baiat pe nume, Josh! Bineinteles, ca pe parcurs se indragosteste de el si viceversa. Cu ajutorul prietenelor ei reuseste sa se furiseze afara din colegiu, pentru intalnirii. Dar, cum niciodat nu poate fii totul perfect... Josh mergea cu Cammie la balul toamnei cand, surpriza! Profesorul lor, de ore sub acoperire si directoarea Morgan dansau prin multime. Asa Cammie se sperie si mai ca il lasa balta pe bietul Josh. Dar, asta nu e tot. In timpul unui ultim test de sub acoperire Josh, isi face aparitia. Urmarea o descoperiti voi, nu vreau sa va stric suspansul ultimelor pagini!:)

Parerea mea:
Este, absolut genialllaa! Are de toate! M-am regasit destul de mult in Cammie. Oricum, cartea e cu totul alt ceva. Hmm, mi-aduce aminte de "Spioanele" de pe Jetix!:)))

Un fan made dragut:


 Nota: ***** 5/5 (Esti GENIALA!)


3 comments:

  1. Daa, şi mie mi-a plăcut mult <3 Să vezi volumul 2 :>

    ReplyDelete
  2. L-am citit deja, si deabia astept sa-mi iau volumul 3, poate si 4. Poate reusesc sa-i conving pe ai mei de Craciun../

    ReplyDelete
  3. Mie nu mi-a plăcut deloc primul volum. M-a dezamăgit profund. Mă bucur totuși că am continuat seria; al doilea este MULT mai bun.

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3