Saturday 29 December 2012

Palavragealaaa! #1

Da, da. Stiu ca rubrica asta eluata deja dar, nu stiam ce titlu sa pun asa ca. Imi cer scuze pentru cei care sunt iritati.
Dragilor mai e putin pana la anul nou. 2013 cred ca o sa fie cel mai norocos an pentru mine. 13 e numarul meu norocos (Nu cred in superstitii).
Stiti de ce imi e cel mai dor? Sa fac fotografii! N-am mai facut de mult... Si simt un gol.. La sfarsitul postarii o sa vedeti niste poze facute de mine (cu mult timp in urma).
Revelionul, eu il petrec acasa. Tata o sa fie de munca in noaptea aia asa ca, o sa pot sa bloguiesc o groooaza! Asa ca, Roseღ putem petrece impreuna!:> Cum frati'miu o sa doarma pe la 9-10 de atunci sunt free like a bird! Stiti faza aia cu top 5 bloguri citite. Ei bine, e crima si pedeapsa sa aleg 5. Mai ales ca, eu m-am apucat prin Septembrie de scris. Asa ca, cele mai bune bloguri ale anului se afla in blogroll-ul meu! ^^ 
Am observat ca ne strangem din ce in ce mai multi aici, pe micul si saracaciosul meu blogulet. Va multumesc si, va super iubesc pe toti! Azi m-am tuns. Si culmea, azi e si luna plina. Norocul meu!:> Sincer, arat ca un caine..:)) O sa pun niste poze mai incolo. Am zis sa va anunt ce vreau eu de la 2013:
-Sponsorizari de la Rao, Litera si Libris
-Sa citesc multe carti si sa apuc sa fac receznii la toate.
-Sa strang macar 50 de urmaritori.
-Sa fac 1000 de vizualizari
-Sa iau examenele cu brio
-Sa intru la liceul pe care-l vreau. (inca nu m-am decis)
-Sa va am mereu aproape, blogosfera!

Deci, cu alte cuvine vreau multe in 2013. Si mai important, e ca va iubesc! 
Acum va las cu pozele promise. Sa aveti o zi iubibila! A voastra, Lissaღ. (^.^)



P.S.: Stiu ca e invechit replica cu "iubibila" dar, imi place!

2 comments:

  1. Fotografiile tale sunt superbee :x Sper să ţi se îndeplinească toate dorinţele pe 2013 şi te aştept pe bloguşor de Revelion :)) Să ştii că eu tot m-am gândit la noua rubrică, dar na', iese ceva până la urmă :))
    Te-am pupat :* :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, sweeatheart. Pozele mele iti multumesc de apreciere! ;;) Deabia astept seara de Revelion!:)) Despre rubrica, la's ca ne vine noua o idee mareata o data si o data!:))

      Delete

Parerea ta conteaza! <3