Tuesday 25 December 2012

Songs for this magic week #2

Dragilor, am zis sa pun cateva melodii pentru saptamana asta magica. Nu au legatura cu Craciunul dar, ma bantuie in orice moment al zilei! So, hope you like it!

1. Birdy- People help the people (Am tot auzit-o pe blog-uri si pana la urma, m-am indragostit de ea! <3)
 


2. Evanescence - Lost in Paradise (Pai, ce ar fi fost Craciunul fara putin Evanescence? Cum stiti cu siguranta Bring me to life si My immortal, m-am gandit sa va arat o melodie mai putin cunoscuta! ^^)
3. Taylor Swift- I know you were trouble ( Am devenit de curand innebunita dupa Taylor, pana acum nu stiu de ce dar, o uram! Si uite acum am inceput sa-i invat discografia pe derost... A, melodia asta e absolut genialaaa!) (^_^) Si dragilor, mi-am schimbat numele. Stiti, stateam asa si ma uitam ca nu imi placea sa apara mereu "postat de: welovethesimplelife". Vroiam ceva, un nume care sa ma reprezinte. Si, cum ador eu numele Rose, dar era luat... Adica, stiti voi nu vroiam sa para ca  copi. Am decis sa ma cheme Lissa ღ. Adica, ador seria Academia Vampirilor si, cum mi-a venit in minte numele asta mi-am dat seama ca ma reprezinta. Adica, chiar ma regasesc mult in Lissa. Desigur, mi-as fi dorit sa il am eu pe Dimitri dar, ma multumesc si cu Christian! Ah, am deviat de la subiectul post-ului. Va las cu Taylor si sa aveti un Craciun mirific!

5 comments:

  1. #1 O ador pe Birdy, punct <3 #2 Melodia asta e una din preferatele mele :x Evanescence e trupa mea favorită, clar. Şi nici videoclipul lui Taylor nu e rău, de fapt, ce zic aici, e al naibii de reuşit :)) Doar că seamănă prea mult cu al Lanei şi nah, trebuia să sar eu :)) Şii dacă Taylor s-ar căsători cu Taylor Launter, ar fi 2 Taylor Lautner - abia acum mă gândesc :)) Vreau să-l lase pe Harry al meu în paceee x.x

    Îmi place mult noul tău nume. Ne potriviiim :>

    ReplyDelete
  2. Hmm, Roseღ si Lissaღ, perechea SOC! :))) Hmm, nu m-am gandit pana acum ca ar fi 2 Taylor Launter! :)) So fun! Ar fi varianta masculina si cea feminina!:))

    ReplyDelete
  3. Exact. :)) Îmi imaginez cum i-ar prezenta pe la emisiuni: Taylor Lautner... femeia, aplauzee! :))
    Cel mai tare duet <3 Să moară lumea moroilor de ciudă :))

    ReplyDelete
  4. ador people help the people, recent am pregatit o corefgrafie cu echipa de dans pe ea

    ReplyDelete
  5. Ce taree! Eu i-am facut cover. O sa il filmez si postez pe blog mai incolo.

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3