Saturday 8 December 2012

Primul concurs We love the simple life!

Dragilor, dupa ce am castigat cateva concursuri pe alte blog-uri m-am hotarat sa fac si eu cateva, asa ca tot vine Craciunul si vorba aia, "Dar din dar se face rai!". Asa ca primul concurs incepe astazi si premiul consta in volumele 9 si 10 in editie de chiosc din Vampirii Sudului. Stiu, premiul nu e prea consistent si imi pare rau ca sunt ultimele volume, dar promit ca dupa achizitile de craciun voi face un concurs si cu primele 2 volume.
   Aici sunt niste poze in caz ca a-ti uitat cum arata:















Si aici este benner-ul concursurilor de craciun de acum in colo:.

Ce trebuie sa faceti:
1. Urmari-ti blog-ul prin GFC (in dreapta la Followers)
2. Scrieti un comentariu in care sa mentionati numele prin care urmariti blog-ul si numele vostru intreg. Pentru mai multe sanse puteti scrie pe blog, facebook, twitter, despre concurs. Puneti linkul cu postarea despre concurs intr-un alt comentariu, astfel aveti mai multe sanse de castig!:)
Concursul se desfasoara intre 08.12 - 20.12

Succes tuturor!

3 comments:

  1. Chiar am scris pe blogul meu despre concurs, numele meu este yukiblack, cel de pe blog, iar cel cu care ma prezint Malina Barbu. Apropo ai un blog dragut sa ma anunti personal cine castiga. Pup.

    ReplyDelete
  2. am dat follow :P

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3