Wednesday 5 December 2012

Tacere de Becca Fitzpatrick (Recenzie)

Când n-a mai rămas decât tăcerea, oare adevărul se va putea face, în sfârșit, auzit?

Într-o noapte rece de septembrie, Nora Grey se trezește singură în cimitirul din orașul ei, fără să știe cum a ajuns acolo sau de ce. Mai rău, descoperă că nu-și poate aminti nimic din ultimele cinci luni de viață. Se pare că e dată dispărută de săptămâni bune, iar familia și prietenii dau vina pe un răpitor misterios despre care, însă, nimeni nu are nici cel mai mic indiciu.
Odată întoarsă în siguranța casei sale, Nora încearcă să-și reia viața de zi cu zi. Merge la școală, își petrece timpul cu cea mai bună prietenă și încearcă să-l evite pe noul iubit al mamei sale, nimeni altul decât Hank Millar, tatăl dușmancei ei de moarte, Marcie.
Dar o voce interioară nu-i dă pace, îndemnând-o să-l caute pe cel vinovat de coșmarul pe care l-a trăit. Crâmpeie din trecut, cuvinte și imagini nepământene, fără nici o legătură cu traiul ei obișnuit, îi bântuie visele și îi dau stăruitorul sentiment că a pierdut o parte importantă din ea însăși.
Un șir de evenimente neprevăzute o aduce pe Nora față în față cu Jev, un străin frumos, cu ochii negri ca noaptea, care o înspăimântă și o atrage în același timp. El pare să aibă toate răspunsurile și … inima ei. Cu fiecare minut pe care îl petrece alături de tânăr, relația lor devine tot mai profundă, până când își ea dă seama că e pe cale să se îndrăgostească. Din nou. 
Bun, deci in primul rand descrierea cartii are cate ceva ambigu spus (ce e taiat). Since, mie mi-a placut destul de mult cartea... Adica, intradevar nu am reusit sa o termin in mai putin de 24 de ore cum am facut cu volumele anterioare dar, hai sa recunoastem ca nu e o carte asa de rea. Nu stiu unde am citit,dar intr-o recenzie cred..:-?? Se specifica ca, Pach este inlocuit.. Ok, STOP! Pach, ohh, Pach nu este inlocuit cu Jev! Sa ne intelegem, ca si descrierea e foooarte vaga, Jev=Pach! Deci, eu una mi-am luat o piatra de pe inima cand am vazut acolo, negru pe alb ca sunt una si aceasi persoana..

Recenzie:
Nora se trezeste intr-un cimitir, aproape inconstienta. Nu isi mai aduce aminte ultimele 5 luni din viata.Dar, un lucru e sigur, 2 ochi negri! Pai, ai cui puteau fi ochii? Dap, a lui Jev! Nu isi aducea aminte de relatia cu Pach, dar cand fuge de la o cina cu noul ei tata biologic si mama sa. Ajunge la o cearta dintre un nefilim si ingeri cazuti, prinsa acolo isi face aparitia misteriosul Jev, salvand-o. Mai incolo se intalneste cu Scott, un vechi prieten de care uitase. Acesta ii limpezeste gandurile, povestindui ce s-a intamplat defapt in noaptea rapirii si despre Mana Neagra. Reuseste sa dea de Jev, afla ca acesta este Pach. Mai afla ca mama ei, Vee si Marcie au mintit-o in legatura cu el, Intre timp Nora se gandeste sa plece de acasa, doarme o noapte la Pach. Finalul cartii e, hmmm.., fericit cumva. Cand mama Norei a avut un accident si vroia sa mearga la spital impreuna cu Hanck, o masina da peste ei astfel incat masina lor este distrusa, iar Nora sufera cateva lovituri. Dar, cand ajunge la spital era sera iar, accidentul s-a petrecut dimineata. In cele 6 ore de inconstienta Nora afla ca Hanck i-a facut un transplant complet de sange. Transformand-o pe ea intr-un nefilim de rasa pura. Pana la urma, impreuna cu Pach descopera misterul. Dar stiti vorba aia cu "Facerea de bine, nu miroase a bine"? Desi Pach ii spune sa ramana la ea acasa cat el se ocupa de nefilimul diabolic, Scott o suna ca are nevoie de ajutor. Cand totul pare asa fericit, ca Scott ar putea scapa sunt prinsi amandoi de catre Hanck. Nora incheie un juramant de sange cu acesta. Pach face o intelegere cu Arhanghelii. Pe scurt, compromisuri! Dar finalul e terifiant si cumva, mai fericit. Va las sa il cititi singuri.

Parerea mea:
Sincer mie mi-a placut si volumul asta, intradevar actiunea nu se petrece chiar atat de WOW. Dar, merge.

 Personaje preferate: Cine altcineva decat Nora si Pach?


Melodie asociata:


Nota: 4.5/5 (Draguta)

4 comments:

  1. nu stiu ce sa mai zic imediat termin volumu 3 din cronicile wardstone deci stiu ce imi va aduce mosu, am dat teza la istorie tu????

    ReplyDelete
  2. Oh, Sweet Sacrifice, iubesc melodia asta <3 Cred că e potrivită pentru toate cărțile din Saga Hush, Hush , fiindca în toate Nora și Patch sacrifică câte ceva :( Curând am să mă apuc și eu de Tăcere .

    ReplyDelete
  3. Deabia astept sa-ti aud parerea! Poti sa dai "follow" blogului, te rooog! :o3

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3