Sunday 30 December 2012

Leapsa

1.Cine a fost prima persoană de pe wattpad care ţi-a citit poveştile?
Pai, inca nu am inceput sa scriu pe wattpad! O sa scriu prin 2013 ^x^

2.Care e mâncarea ta preferată?
Cartofi la cuptor cu smanatana. Poate si shaormaaa! (glumeam..:D)

3.Cum arată periuţa ta de dinţi?
Cum altfel decat ca o periuta de dinti? Bine, e si albastra cu putin alb!:)

4.Brăţări din piele sau brăţări din noduri?
Pai depinde.. Daca ma imbrac in tinuta mea obisnuita de rock, normal ca piele. Dar, mi-am impletin o data o bratara din noduri cu Nirvana. O doamne, era asa de suuper. Din pacate m-a convins mama sa o fac cadou. Arata impecabil! La o zi de scoala prefer nodurile!:)

5.Care este cel mai ciudat lucru pe care l-ai cumpărat vreodată?
Lapte de fistic cu cocos! A fost iooc! :)) Fisticul nu e combiabil cu laptele..:))

6.Ai vorbit vreodată cu străinii de pe omegle?
Ce e omegle?
 
7.Unde ai îngropa o comoară dacă nu ai vrea să fie găsită?
Pai, in dulap, in birou sau sub pat! Categoric nu se uita nimeni acolo, e vraise totala!

8.Care este personajul tău preferat - din toate cărţile citite-?
Vrei sa mor, nu pot sa aleg dooar unul! Oricum Patch, Four, Dimitri, Derek. In general personajele masculine!:)) Bine, dar si Rose, Lissa, Tris, Kiara (care-mi seamana al naibii de mult) sau Cammie.. O gramadaa!

9.Laptop, tabletă sau PC?
Leptopp! ^^ 

10.Ce cuvânt foloseşti cel mai des?
Gosh/OMG!

11.Cât timp îţi ia să editezi o poză şi să iasă cum îţi place?
10 minute. In general nu prea imi place sa editez. Fac un crop si dau putin efect.

12.Te-ai gândit vreodată la videoblogging?
Nu stiu ce-i ala.... O.o

13.Care este primul lucru mov pe care îl vezi dacă te întorci cu spatele?
Vacuta Milkaaa! Ma rog, un pear vacuta-Milka

14.Ce le-ai luat alor tăi de Crăciun?
Pai, carti, o statie meteo, o scena cu maica Domnului nascand pe Isus. A da, si felicitari! <3

15.Dacă ai putea face un singur lucru toată viaţa ta de acum încolo, care ar fi?
Cred ca sa raman blocata intr-o biblioteca sau magazin de muzica!!

16.Ce porţi acum?
Un tricou cu SuperMan :>. Mai trebuie sa mentionez ca am toate cele pe mine?!

17.Cât îţi ia să ajungi la şcoală de acasă?
5-7 minute. Cand intarzii ajung si in 2-3.

18.Dacă ai avea un crocodil, ce nume i-ai pune?
Nu vreau u crocodil. Dar, probabil Croco?!

19.Care este genul tău de muzică preferat?
Rock. Uneori si Metalul sau chiar Black Metal. Si olecutica Punk.

20.Spune primul adjectiv care îţi vine în minte despre anul 2012.
2012?!

2 comments:

  1. Abia aştept să publici şi tu poveşti pe watt :* Drăguţe răspunsuri, am făcut şi eu lepşuca asta din câte îmi amintesc :3

    ReplyDelete
  2. Hey! Ma mai tii minte? In orice caz, vreau sa iti spun ca am vrut sa par cam prea profesionala la primul comentariu pe care ti l-am dat! Am fost poate putin rea! Dar ma regasesc in tine... Oarecum. Dar am si eu o intrebare... Cati ani ai? ^.^

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3