Sunday 11 November 2012

Why am I a rock girl?

So...Hi!
E vineeerii intr-un final am si eu putin timp liber sa va mai scriu... In weekend am de facut:
- recenzie la toate cartile din seria "Academia vampirilor" (off, ma chinui de vreo 2 luni sa fac recenziile).
-sa o conving pe mama sa facem comanda de carti de pe elefant...
- o gramada de temeee+ vreau sa fac si cate ceva in plus
- sa fac o rubrica de fotografie
-  sa vad "The Hunger games" si "Skellig"
- si muulte altele..

De ce am pus acest titlu?
Pai...azi la scoala am dat test la franceza, dpa ce am predat eu testul m-a pliciseam si mi-am scos radiera din penar si-am inceput sa scriu pe banca ( da da stiu, I'm crazy but free like a sky bird) si am scris pe banca "Rock" am incercat sa il fac in graffiti dar nu mi-a prea iesit.. in fine, a vazut un coleg si ma intrebat:
" Ai scris ROCK pe banca?!"
- Da... de ce?
"Pai inca esti rockerita?!"
-Mmmda, nu se vede?!
"Doamne fetito, ce vezi tu in rock?! O sa regreti mai tarziu!"
Deci in capul meu "Bai, asta care stie numai de Ai se eu te puego (scuze daca nu am scris corect, dar nu-mi bat capul acum) sau Bara bara bare, bere bere bere! ajunge sa-mi dea mi-e lectii despre ce e bun si, ce nu, e claaar! Am ajuns rau..."
Si acum vin cu explicatia:
Cand eram a 4a colegele mele se dadeau rockerite si radeau de mine ca purtam roz... Eram a 4a, cine nu purta roz la vremeaa aia?! A trecut un an, eu m-am maturizat, de la Miley Cyrus am trecut treptat la Green Day de la Green day la Paramore de la Paramore la Three day Grace de la Three Days Grace la  Metallica de la Metallica la Iron Maiden (una dintre trupele mele de suflet) de la Iron Maiden la System of a down de la System of a down( alta trupa de suflet) la ce ascult mai nou, metal...Adica incet incet ascul Children of Bodom si Cradle of Filth...inca sunt incepatoare!:))Ahh..am uitat sa va zic trupele mele preferate sunt Evanescence <3 si Nightwish :x..
Dar ideea e, ca eu acum sunt rockerita, iar fetele de la mine din clasa ascult da'la "bumti-bumti" :))) ca nici macar nu stiu cum sa il numesc....si mai stiu eu ce minuni ala Ruby! Eu am ramas singurica pe un alt gen...si sunt mandra! Ma uit la ele si nu-mi vine sa cred, uneori sunt penibile "Stinge lumina arata calea!", zau!?
Ele canta, se catara pe mese... Eu intr-un colt citesc, ascult muzica sau defapt ma chinui sa citesc la luina telefonului( se gaseste o nebuna sa stinga becu' si nu mai pot citii altfel....


Postul e cam aiurea, oricum i-am cam pierdut firul , postul l-am inceput de vineri si de-abia acum il public...off..cred ca einutil sa va zic..dar totusi,iri m-am culcat la 10! Stiti ce-i aia?! E clar ca am ceva..eu care deobicei ma culc pe la 12...dar.. Sa aveti o zi frumoaaasa!>:D<

1 comment:

  1. cam asa e sin cazul meu, doar ca eu am purtat roz pana in a 2a

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3