Saturday 24 November 2012

Booom! Insurgent!

Deci nu o sa va vina sa credeti!! Acum sta pe patul meu asteptant sa revin la capitlolul 7! Stiu, stiu I'm crazy and wild! Mrrr!:)) Deci pana la urma daca nu vati prins e vorba de Insurgent de Veronica Roth, Divergent #2..Nu pot sa cred! Credeam ca precomanda o sa vina dupa o1 Decembrie. Dar aseara imi spune mama ca avea un apel ratat de la un nr. pe care nu il stia. Eu nu bag de seama, ma duc pana jos sa cumpar apa, sun la interfon mama aproape furioasa imi deschide usa si ma asteapta cand intru... "Draga mea, de ce ma suna unii de la Leda cu nustiu ce precomanda la Insurgent? eu: Pai mai mami te-am intrebat daca pot sa mi.l iau si tu ai zic "DA!", ce credeai ca glumesc?! mama: Ehh..asta e, parca-mi aduc aminte. Asa a ajuns Insurgent aseara la ora 8 la mine acasa! E geniala cartea! Aa, da o sa fac mai tarziu primul "New in my library"...:) Have a funny weekend! >:D<

2 comments:

  1. si uite cine mia zis ca ma uraste ca am vampirii sudului, pai eu ar trebui sa te urasc mult...apropo merg la librarie joi ce carte imi recomanzi????

    ReplyDelete
  2. Divergent si Innsurgent! A da si Spulbera-ma! <3

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3