Sunday 4 November 2012

Chimie Perfecta de Simone Elkeles (Recenzie)

Baiat rau + fata cuminte = Chimie perfecta <3

Hihi hi hi.... Un "citat" mai bun, nici ca se putea pentru descrierea carti! Am citito cu muult timp in urma si deabia acum m-am trezit sa ii fac si recenzia, dar sa incepem!
Personajele noastre principale sunt Alex Fuentes, un macho mexicano care face parte dintr-o banda extreem de periculoasa, si bineinteles baiatul cel rau.....Brittany Ellis, fata perfecta care se teme sa iasa pe strada cu vreo pata pe haina dar, in acelasi timp care ascunde marile scandale ale maica-sii de  acasa, dizabilitatile lui Shelley (sora ei mai mare). Pana acum cei doi sunt total diferiti si se urasc unul pe altul pana cand, isi face dragostea aparitia. Ok ok ok, totul incepe cu ura dupa continua cu un pariu si la sfarsit ar putea muri unul pentru celalalt dar, ca in orice carte, nu poate fi totul ataaat de simplu sa nu uitam, Alex face parte dintr-o banda, nu?! Iar Brittany trebuie sa se prefaca in continuare...Cartea e pliiiiina pliiina de actiune, si are unele parti "dramatice" in care pur si simplu incremenesti cu cartea-n mana...Daca inca n-ati citito dati fuga in librarie daca nu, in biblioteca si luati/ imprumutati cartea!

Parerea mea:
Sincer dupa ce am citit cartea mi-am dat seama de unde au plagiat ideea cei din "Pariu cu viata"...Seamana fooarte mult, bine nu cu muzica ma refer la actiunea din film cu ALina si Andrei (aia cu pariul)...
Acum, spun cu mana pe inima...Cartea asta isi merita toooate cele 3 zile de citit!

Nota: 5/5

1 comment:

  1. Ai perfecta dreptate in recenzia ta(foarte buna si explicita)cine nu a citit aceasta carte sa de-a o fuga urgent la librarie sa si-o cumpere!Merita citita!!!!!!

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3