Sunday 4 November 2012

Legile atractiei de Simone Elkeles (Recenzie)

 P-E-R-F-E-C-T-A!
Cat am putut sa astept cartea asta! Chimie perfecta am citit-o cu sufletul la gura, Legile atractiei...INCREMENITA! Carlos,baiatul rau, care face mereu probleme, nu asculta ce i sa spune, inrolat intr-o banda mexicana periculoasa,  este trimis sa stea impreuna cu fratele sau mai mare,Alex desigur, fara voia lui. De aici Carlos incepe sa ii faca zile fripte lui Alex, mai incolo si lui Brittany.
Kiara, fata cuminte, careia nu ii pasa cum arata, poarta mereu tricouri largi si parul prins in coada de cal, altruista, se hotaraste sa ii arate liceul lui Carlos timp de o saptamana fiind "ghid elev".
Buuun, si de aici incepe actiunea: Carlos intra in belele, tatal Kiarei, Dick il i-a in custodie sa stea la el acasa pe timpul pedepsei, Carlos se da la Kiara, Kiara incepe sa-si dea seama ca il place pe Carlos, Carlos este inrolat fara voia lui intr-o banda extrem de periculoasa, este batut, Kiara si Carlos se prefac ca sunt impreuna la scoala pentru ai face gelosi pe restu', intre timp se indragostesc unul de celalalt, merg la balul de Homecomming impreuna, pretrec o seara de neuitat, Dick si Alex ii sar in ajutor lui Carlos in tampenia cu banda si STOP, STOP!
Daca vreti mai mult cititi cartea, si asa am cam dat preaa mult din casa..:))

Parerea mea:
Cartea e pur si simplu GENIALA, actiunea e prezenta in fiecare cuvant, si e toootal diferita fata de primul volum din Chimie perfecta , adica sincer ma temeam sa nu semene prea mult.
Deabia astept sa apara volumul al 3lea sunt curioasa ce tampenii poate sa faca si mezinul familie Fuentes.

Nota: 5/5

2 comments:

  1. primul volum nu mi-a prea placut. Totusi Legile atractiei a fost mai frumoasa. Poveste diferita, personaje cu personalitati diferite.

    ReplyDelete
  2. Hmm, mie mi-a placut si primul. Dar, in al 2lea m-am regasit complet!:) Multumesc mult de comentariu si ca ai dat follow la blog. Nu va voi dezamagi!:)

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3