Saturday 24 November 2012

New in my library #1

Primul "New in my library":
Dragilor, aseara mi-a venit precomanda de la Leda cu Insurgent. Inca nu pot sa cred ca pot sa o ating, ca sta la mine in biblioteca, etc.

De la Mall-ul din Constanta mi-am cumparat Leglie atractiei (Chimie perfecta #2). Recenzia aici! Asa, si  o poveste interesanta cu Aleph de Paulo Coelho,  am vrut defapt sa.i cumpar unei prietene "Alchimistul" si chiar am crezut ca e Alchimistul din cauza ca avea o banda de reclama peste scris si se vedea mare "A". Am ajuns acasa si am vrut sa vad daca mi-aduc aminte cum incepe, cand, surpriza! Era altceva! Mai aveam putin si plangeam, mi.e nu-mi place sa fac cadou carti pe care nu le-am citit si eu... Asa ca mama a zica pot pastra eu cartea si iei o sa ii cumparam Alchimistul alta data..

De pe Elefant.ro mi-am cumparat urmatoarele 2  volume din "Trilogia Cercului" de Ted Dekker ( primul volum l-am primit cadou), Sacrificiul (Eve #2) si Spulbera-ma (Atingerea lui Juliette #1)- suuuper carte, urmeaza sa-i fac recenzia cat de curand..



Ultima carte venita in biblioteca, este un manual pentru fotografia digitala, primita cadou de la mama. (sunt obsedata de fotografie)

3 comments:

  1. despre ce e vorba in rosu??

    ReplyDelete
  2. Inca nu am terminat-o e tot cu un virus mortal si Thomas Hunter se lupta in doua lumi paralele..:)

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3