Thursday 29 November 2012

I'm just a kid..just a kid!

Dragilor, astazi a fost o zi, hmmm....ametitoare, dar funny. M-am trezi foooarte greu, cu o pisica pe mine (la propriu), cand vroiam si eu sa ma trezesc am vazut cum doarme Night-Fury a mea si nu-mi prea venea sa ma trezesc. Dar, am lasat-o in pat si am reusit sa ajung sa ma spal. In casa era agitatie, Luca (fratiorul meu mai mic) azvarlea masinute pe sub biblioteca. Mali (sora mai mica) manca un castron imens de fulgi cu lapte tolanita in canapea, iar mama ca de obicei se invartea incercand sa stranga jucari.  Am incercat sa-mi fac ceva de mancare dar n-aveam pofta de mancare. S-a facut 11 m-am dus pana la FastFood sa iau cartofi prajiti ca mama nu prea avea chef de gatit. Pe drum am sarit in gramezi de frunze ruginite si razant ca un copil.. Si pana la urma ma gandeam, nu asa ar trebuii sa fim mereu? Cu zambetul pe buze, alergand si radiind de fericire? De ce nu suntem asa? Oare, nu din cauza monotonii scolii? Oare, nu din cauza acelorlalsi tipare: trezire, teme, scoala, teme, culcare? De ce trebuie sa avem mereu stresul asta de teme?...Hai sa va spun de ce mi-am pus intrebarile astea. Dupa ce am venit acasa cu cartofii si m-am uitat in orar. Am incremenit! Mi-am dat seama ca e joi si ca mai sunt 15 minute pana plec la scoala. Iar eu aveam romana! OMG! Joi si aveam romana! Si tema la romana! Cum am putut sa uit de acea argumentare, cum, cum?! Inchipuiti-va ca am scris o pagina si putin in 10 minute..Off, am fost asa panicata. Adica, eu elefa exemplu la romana, care-si face mereu temele sa vin cu o tema nefacuta? Ahh, ce rusine mi-ar fi fost... In fine, restul zilei a fost calma.
Acum vreau sa va arat un fanmade pentru Insurgent!
 Sunt culese de mine, nu create de mine!>:D<
Voi ce o sa faceti in weekend-ul prelungit? Eu una o sa citesc, sambata repet cu trupa, si o sa scriu pe blog. Da, da vreau sa revin in forta! Am vreo 10 carti citite, fara recenzie! Asa ca am de munca!>:D<


Have a nice day!

No comments:

Post a Comment

Parerea ta conteaza! <3