Monday 5 November 2012

Eve de Anna Carey (Recenzie)

Dragilor, am ajuns sa citesc cartea asta la indemnul bibliotecare, care, saraca nu stia ce sa-mi mai dea!:))

Eve, eo carte interesanta care seamana cu "Negru" de Ted Dekker. In viitor lumea e infestata cu un virus mortal, fetele sunt duse in internate si mintite ca totul e bine si cand vine absolvirea sunt trimise intr-un fel de "morga". Dar Eve, isi da seama de asta cu ajutorul lui Arden, care vrea sa fug si ea nu stie de ce, la scurt timp dupa Arden, va fugii si Eve, pe drum cele doua se intalnesc, Arden se decide sa o lase pe Eve sa stea cu ea....etc.
Si totusi cand credeam ca totul e fooarte plictisitoare apare el, Caleb "fat-frumos calare" , care le ofera un adapost, bineinteles ca el se indragosteste de Eve in scurt timp. Doar ca, Eve era cautata chiar de rege, care vrea sa o faca regina lui. Seful lui Caleb, (nu-mi mai amintesc cum se numea :D) incearca sa se dea la Eve cat timp ea era certata cu el (Caleb). Nervos ca Eve nu reactioneaza si nu ii raspunde la mesajele "subtile" (nu sunt deloc subtile!) acesta da de veste cautatorilor unde e Eve...
Asa ca, Eve e capturata, dar reusesc sa scape cu cea mai tampita scuza vazuta vreodata "am nevoie la baie", dar, ca sa vezi cum se intampla lucrurile, la doar 2 min de mers pe jos era un adapost "secret" pentru tineri unde fetele primesc de mancare, au unde dormi.
Eve reuseste sa o faca de oaie trimitand un mesaj "codificat" catre Caleb la radio, dar prin acel mesaj regele afla unde este ascunsa Eve si pune sa fie dinnou capturata, din pacate acolo se desfasoara niste faza destul de triste, dramatice dar nu vi le zic eu, trebuie sa cititi cartea! ^_^
Ehh, intre timp bineinteles ca isi face Caleb aparitia, reuseste sa o salveze pe Eve, asa ca fug amandoi in cautarea unui adapost mai mare.Din pacate Caleb este impuscat si nu se simpte prea bine, dar in final cand ajung unde trebuiau. SURPRIZA! Adapostul era numai pentru fete. Cartea are un final extreeem de trist.

Parerea mea:
Cartea e interesanta, dar foooarte trista. Inafara de partile cand Eve si Caleb sunt impreuna si cand Eve invata copii sa scrie si sa citeasca, nu am mai intalnit alte segvente frumoase si happy. Dar deabia astept sa citesc si volumul al doiea, poate e mai cu Happy End!
Dar recomand cartea, e cu o idee proprie!

Nota: 3.5/5

4 comments:

  1. e grozava recenzia de cand vroiam sa citesc o carte cu un virus mortal mersi de recenzia grozava pe care ai facut-o

    ReplyDelete
  2. CRED CA O SO CUMPAR LUNA ASTA

    ReplyDelete
  3. Heei>:D< mersi muult! Da si eu as vrea sa o am in biblioteca.. eu am imprumutat-o, si deabia astept sa imprumut al 2lea volum..Inceraca si Negru de Ted Dekker..e si mai tare!(Tot cu un virus mortal)..

    ReplyDelete
  4. Imi place recenzia si daca nu as fi citit cartea cu siguranta ai fi reusit sa ma faci sa imi doresc sa o citesc cat de repede posibil! De cate ori vreau sa citesc o carte sau aud de o noutate,intru la tine pe blog si caut recenzia sa vad daca are rost sa o citesc sau nu are.

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3