Friday 2 November 2012

Lumeee, e vinerii! <#

Ehh... dragilor, dupa o luuunga luuunga pauza de scris, REVIN! Si vreau sa revin in forta asa ca in weekend ve-ti avea parte de:
-Recenzii la :
*Chimie perfecta
*Legile atractiei
*Academia vampirilor (O sa incerc sa fac la toate volumele)
*Eve
*Setea
Am avut o luna groaznica cu teste peste teste... cei mai buni prieteni ai mei care trebuiau sa ma ajute la lectii si teste au fost plecati in Italia...:( Dar au venit! Eu mi-am cumparat carti noi si, desigur i-am luat blogului meu o noua hainuta de toamna!:)
Acum, o sa am voie de ajutorul vostru.
Daca sunteti cuminti si darnici(sa lasati cate un comm la posturile mele) mai incolo o sa postez si argumentari, interpretari si tot felu de chesti care poate o sa va ajute la scoala!;;)
Deci ce ziceti batem palma?!
Va astept cu sugestii pentru blog....
Voi ce carti mai cititi?! Ce muzica mai ascultati?!
Eu acum citesc Aleph de Paulo Coelho, si am inceput sa acult metaaal! ( We rock! \m/)

Sa aveti o seara suuper frumoasa!>:D<
                   

No comments:

Post a Comment

Parerea ta conteaza! <3