Friday 23 November 2012

It's Friday! Black Friday!

Dragilor, e vineri si cred ca nu e nevoie sa va zic ca e Black Friday... Am stat aseara pana la 12 si, surpriza au cazut servarele in mai putin de 5min, am putut sa fac o comanda deabia de dimineata la 10 adica la 10 am terminat de pus carti in cos si la 12 am reusit sa finalizez comanda deoarece servarul pica din 5 in 5 minute si o pagina se ioncarca in 10... In fine mi-am cumparat seria Ingerul Noptii,inclusiv Tacere, norocul meu ca am intrat acum pe site si stocul e epuizat la Tacere,dar am vrut sa-mi cumpar Instrumente Mortale si erau mai scumpe decat deobicei, ieri un volum era la reducere la 27 lei azi erau 31...Ehh...ma rog. Sa aveti un Black Friday dragut! Al meu e dezamagitor...
In weekend o sa revin cu recenzii la Spulbera-ma si Sacrificiul (Eve #2)..V-am spus ca am avut teza la romana? Da,da da...si ce mai teza de 2 pagini... Credeam ca o sa moor! Acum sper sa i-au 8-9... Saptamana care vine am la mate, si sunt moooarta...A am uitat! Pe 4 Decembrie am simulare la romana si pe 6( fix de Mos Nicolae) la mate...Sunt ca si moarta!:(
 Dar in fine..Un weekend placuut! >:D<

No comments:

Post a Comment

Parerea ta conteaza! <3