Friday 9 November 2012

Altfel de leapsa

Am luat leapsa de la Altfel de carti ( cu intarziere)...ready? So...
Start:
1.Luati prima carte pe care o gasiti la indemana si transcrieti primul paragraf.
"Vreau sa-mi traiesc viata asa cum stiu eu. Dar sunt mexican, asa ca mi familia e intotdeauna prezenta ca sa ma indrume in toate, fi-e ca-mi place, fie ca nu. Desi sa ma "indrume" e prea putin spus. Mai degraba sa-mi "dicteze" "

            Legile Atractiei - Simone Elkeles

 2.Srieti primul paragraf din cartea preferata.
LUCURILE MOR. DAR NU intotdeauna raman moarte. Credeti-ma, stiu despre ce vorbesc. (Prolog)
                                             Initierea- Richelle Mead

 3.Scrieti un citat dintr-o carte care v-a dat de gandit.

 "In definitiv, ce e dragostea in realitate? Flori, ciocolata si poezii? Sau e altceva? N-o fi capacitatea de a spune poanta la gluma celuilalt? N-o fi increderea absoluta ca cineva e acolo, in spatele tau? N-o fi sa cunosti pe cineva atat de bine, incat sa te inteleaga instantaneu, sa stie de ce ai facut ce ai facut... si sa-ti impartaseasca toate crezurile?"(Rose) 
                                           Sacrificiul final- Richelle Mead

4.Transcrieti primul paragraf din cartea care v-a marcat copilaria.

 "L-am gasit in garaj  intr-o dupa-amiaza de duminica. Era in ziua dupa ce ne mutaseram pe strada Falconer. Iarna era pe sfarsite. Mama spusese ca ne mutam tocmai la timp pentru a prinde primavara. Nu se mai afla nimeni in jur. Eram doar eu. Ceilalti erau inauntru cu doctorul Moarte, preocupati de starea micutei."  
                              Skellig- David Almond

  5.Transcrieti primele 10 cuvinte dintr-o carte pe care o aveti in biblioteca, dar nu va place.

Tot ceea ce am stiut vreodata privitor la Isus Hristos...
                       Codul spart al lui Da Vinci- James L. Garlow

  6.Luati o carte care va este mai aproape(sa nu fie aceeasi ca la punctul unu) deschideti-o la nimereala si transcrieti primele 10 cuvinte de pe pagina.

"-Trebuie sa mergem la ea!
 - Facea pe nebunul cu tine...."
                                 Atingerea umbrei- Richelle Mead 


7.Scrieti ultimele 5 cuvinte dintr-o carte pe care o aveti in biblioteca, dar inca nu ati citit-o.

".....cu mine.
Si am adormit."
                Moartea in familie- Charlaine Harris

 8.Transcrieti prima fraza dintr-o carte cu vampiri, la alegere.(daca aveti)

"- Vampirii din rasa caucaziana  nu ar trebui niciodata sa poarte alb, rosti afectat prezentatorul de televiziune."
                     Mort si-ngropat- Charlaine Harris

Dau leapsa mai departe, oricarui cititor al blogului.
Have a nice day!
                                                                                                                                       Amy



No comments:

Post a Comment

Parerea ta conteaza! <3