Sunday 1 September 2013

Castigator concurs aniversar #2 + Lissa is back.

Heei. Ce mai faceti? Eu am fost intr-o mini tabara cu ATOR-ul precum bine-am zis in post-ul anterior. A fost dragut. O sa fac un post numai pentru distractia cu Ator. Bine, am facut drumeti asa ca am o febra musculara crancenaaaa plus ca am facut primele vanatai dupa hmm... mai bine de 2 ani. :)) I'm sexy.

Bun, mi-e fooooarte somn si sunt franta de oboseala drumului asa ca nu va mai tin prea mult.

Castigatoarea este.... pam-pam...

#206 Anca Serban vezi Ancuta? Daca n-ai vrut cartea (chiar daca o ai) ai capatat-o taman tu. Totusi, mi-am permis libertatea de a anunta si un alt castigator in caz ca Anca nu vrea cartea....

#108 Serafincean Laura ( felicitaaari!)


Felicitari tuturor!


Hmm, Sayuki iti multumesc mult mult mullllt pentru leapsa esti o scumpa (^-^). O sa o fac curand. Bine ca am subiect de posturi acum. :))

Deci, lume. Eu cred ca o sa incerc sa ajung pana la pat sa ma trantesc in el, desi cred ca o sa adooooorm pe tastatura. Imi pica efectiv ochii-n gura! X.x


O melodie iubibila si o poza facuta la Casian (in Tabara).


Noapte buna ingerasi. Sa aveti o saptamana si o toamne frumoasa! <3

8 comments:

  1. felicitai castigatoarei si lectura placuta

    ReplyDelete
  2. Iai iai iai iai iai. =))
    Am câștigat și eu ceva după ă ă ă ă cam 4 luni de când nu m-am mai înscris la un concurs.
    #feelingproud.

    ReplyDelete
  3. Bine ai revenit! Ma bucur ca te-ai intors! Multumesc frumos!

    ReplyDelete
  4. Buna! Ti-am lasat un comentariu la postul cu schimb de carti :D, as fi recunoscatoare pentru un raspuns. Multumesc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heeei. Scuze. Nu ma intereseaza nimic. Si nu mai am nimic de dat la schimb.

      Delete
  5. Apropo, cum te contactez să-ți dau adresa mea? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa-i!! Stiam c-am uitat ceva. Scrie-mi un mail la adresa amy.rockgirl@yahoo.com

      Delete

Parerea ta conteaza! <3