Monday 9 September 2013

Castigator Concurs aniversar #4! + Inainte de culcare.

Hmmm, daca tot e ziua blogusorului m-am gandit sa-i fac cadou... 2 postari intr-o singura zi. (^-^)



In seara asta "Inainte de culcare" citesc Moara cu noroc.. Da, spre rusinea mea, merge foooarte greu. E plictisitoare, dar "de"...



Si ala-i catelul meu pe care-l cheama Catelu'. :)) Poate o sa-i dau un nume o data.. Si si si, nu mi-e rusine sa o spun, adorm foarte greu fara el. <3 E pur si simplu o slabiciune. Ooo, da si semnul de carte de la Sayuki, care ma scuteste de nervi ca nu-mi gasesc pliculetul cu semne, plus ca e superb! (^-^)

Paaai acum cred ca vreti sa stiti si castigatorul, nu?!

Pai.. *pam - pam*

Tot randomul a ales intrarea 43.

Si si si si si...

# 43 ~ Anca Serban.
Puteti vizualiza castigatorul si aici.

Draga Anca, ti-am zis eu ca Luna Plina e pentru tine. :)) Se pare ca si Universul si Randomu' sunt de acord cu mine! :)))



Pai, sa aveti o seara si o saptamana frumoasa! <3



6 comments:

  1. Felicitări! :D
    E frumoasă "Moara cu noroc" :). Mie mi-a plăcut :D.

    ReplyDelete
  2. Felicitari castigatoarei! Si eu ma asteptam sa castig :( dar na :)). Stiu ca e plictisitoare Moara cu Noroc ,eu o citeam pe reprize :)) dar e si folositoare( la scoala cel putin ;)) )
    O saptamana frumoasa si tie! >:D<

    ReplyDelete
  3. lol
    Anca, abia astept sa aflu parerea ta! Felicitari.

    ReplyDelete
  4. Singura carte ca mi-a placut(dintre cele date de profa la liceu ) a fost Ion .
    Mi se pare dragut ca dormi cu Catelu'...sa sti ca si eu dorm cu un urs :) si pe al meu il cheama Chace :))

    ReplyDelete
  5. Cățelu :))) lawl.
    UNIVERSUL MĂ IUBEȘTE.
    Anca iubește pe Lissa și pe blogul Lissei, că Anca câștigă chestioare pe blogul Lissei. LAWWWL.
    MUZICĂ JMECHERĂ, SEMN DE CARTE JMECHER.
    Mersi! :)

    ReplyDelete
  6. Felicitari,castigatorilor si LA MULTI ANI, blogului tau!

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3