Monday 23 September 2013

Personal life #3 ~ Viata de liceu #1

Hei dragilor. Ce mai faceti?

E pentru prima oara cand ma simt epuizata, stoarsa si incarcata cu negativitate. O sa ma descarc povestind. :))

Am o profesoara de Engleza suuuuper. Bine ca mai inteleg si eu calumea gramatica aia. :))
Am o groaza de colege dragute. Au inceput apropourile despre mine si Aschiuta. Sincer, ma asteptam la asta inca din ziua in care am stat impreuna in banca. Adica, 6 baieti in totata clasa si unu dintre ei sta cu mine in banca. Momentan caut niste argumente pe care sa le servesc colegilor. Pe bune, nu mai poate fata sa aibe posibil befefeic. Adica, Aschiuta are blog si nu stiu... Pur si simplu il vreau prin preajma ca.. prieten. :))

Stiti, ma gandeam sa-mi mai aduc pe cineva care sa posteze pe aici cand eu n-am timp. Ce zici Tiza? :o3
Si mda, asa o sa-ti spun deacum in colo. Nu ma mai lungesc cu mica Alex. Tiza ti se potriveste de minunte. Noroc cu Andreea.


Mda, stiu ca bolborosesc niste chestii pe care nu le intelege si probabil nu le va intelege nimeni. Asa e cand esti obosit. 7 ore de scoala si materii amestecate... Ma intelegeti, sper. (^-^)


Am citit Rem de Mircea Cartarescu si sper sa-i fac o recenzie zilele astea.

Cred ca daca mi-ati citit post-ul in totalitate o sa intelegeti de ce nu prea postez despre viata mea personala. E o ciorba. :))

Ahh, stiti in autobuz, venind de la liceu am dat de o fata care citeste YA-uri. :> Bine, si de un baiat care canta la chitara. Yaaay. Naveta e osam. (^-^)

Hmmm, imi dau seama ca ma simt putin ravasita. Poate de vina e pur si simplu ziua asta de Luni suuuuper grea. Bine ca ne-a pus acum 7 ore super grele si Vineri doar 5 super usoare...

Off, mda. Ciorba cu varza murata, cam asta-i postul meu.

Anyway, mi-e dor sa fac o recenzie. Sa aveti o saptamana usoara! (^-^)

Cand aveti timp aruncati un ochi aici.

2 comments:

  1. Deeeci u oh așchiuță sună așa de adorabil :)). Îmi place că toți de pe blogger sunt așa entuziasmați de primul an de liceu.
    Apropo, mi-au ajuns cărțile și sunt awesome! Mersi!
    Ah și cred că ar trebui să mai scriu și eu ceva pe blog...
    Succes cu liceul și cu tot... eu fac naveta cu un autobuz în care în afară de mine și fratele meu restul sunt maneliști. Iuc.

    ReplyDelete
  2. Liiiiss! Au venit cartile! Si scrisoricaaa <3 Multumesc mult! Promit ca am sa dau tot ce am mai bun, si ca o sa incerc sa nu dezamagesc pe nimeni! -apropo, sa nu mananci niciodata in viata ta ciorba de varza murata. am incercat-o intr-un caz extrem si abia am scapat cu viata :))- Iti doresc o saptamana cat mai frumoasa! :*

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3