Friday 27 September 2013

New in my library #15 + Oboseala.

Salut, Buna seara, 
Hei dragilor. Stiti, de fiecare data imi dau seama ca habar n-am cum sa incep. Ma refer strict la formula initiala. Anyway, ce mai faceti?

Pe 17 Septembrie a fost ziua mea si scumpa de Sayuki sa gandit sa-mi faca un cadou pe care sa-l tin minte toata vietulica mea de licean(ca).

Mi-a cumparat 2 carticele absolut iubibile. Disparuti de Michael Grant mi-o doream de foarte mult. Iti multumesc scumpo! <33 Ohh, si Sub aceeasi stea de John Green, mi-a vorbit o groaza despre ea. Deabia astept sa ma apuc de citit. (^-^)


 Din randul cartilor pe care mi le-am dorit... Dragostea si raul de Anne Rice (Cantecele serafimului #2), am obtinut.o la un schimb de carti cu Yuki. Iti multumesc mult! :x

De la biblioteca am imprumutat Magicianul de John Fowles, care e foarte scurta, are doar 725 de pagini. Sincer, o consider o provocare, ba mai mult, ma provoc sa o termin pana luni. Acum sunt la pagina 70. Sper sa reusesc. Cum diriginta mea e de romana si eu sunt la filologie, si mai tot timpul am carti pe banca, oh... mai e si nota aia imensa la evaluare, a decis sa ma trimita la olimpiada. Asa ca, pe langa cele 50 de carti pe care le aveam de citit pentru programa normala, o sa mai primesc o lista pentru olimpiada. :)) Dar sincer, nu pot spune ca nu ma bucur. Imi place. Ma simt... aproape mandra.

Naveta e obositoare. Cand se termina saptamana de scoala imi dau seama cat de obosita, stoarsa si naucita sunt. De exemplu, azi am venit cu o ora mai devreme la liceu. Pentru ca pur si simplu am uitat ca incepem la 1 jumatate. Eram si foarte sigura pe mine cand Sayuki m-a intrebat ce caut mai devreme la scoala... Cam asa e cand ai multe de invatat. Nu  sti ce sa mai faci....
Ohh, o ultima poza cu toate carticelele la olalta. <3


Cam atat despre mine. O, da, am o mica gasca la scoala. Tiza, Aschiuta, Andreea ( trebuie sa-i gasesc o porecla) si Vadim. Yeeey. <3

Sa aveti un weekend placut! Voi ce ati mai citit? Cum e la liceu/scoala?






4 comments:

  1. aww, să le stăpânești sănătoasă și lectură plăcută!
    Știu, naveta e a naibii de obositoare. La fel, realizez cât de frântă sunt doar vineri când ajung acasă...
    Mda, liceul e clar o provocare.

    ReplyDelete
  2. am citit si eu de curand "sub aceeasi stea". doamne, ce carte :|

    ReplyDelete
  3. Sper sa reuusesti sa termini Magicianul! <3 Uite, si eu ma provoc sa termin Persuasion de Austen, panaaa marti, ca e in engleza si are un scris microscopic. Deci? Reusim sau nu? :)) Imi e ciuda rau pentru Sub aceeasi stea. O vreau si eu :o3 Pupi Liss :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai sper sa reusim. :)) Si eu de pupacesc. <333

      Delete

Parerea ta conteaza! <3