Sunday 8 September 2013

Ultima zi de inscris la concursuri! + Leapsa curcubeu + New in my library #16

Hei, hei, dragilor. Ce mai faceti? :o3

Stiti ca am doua concursuri foarte dragute in desfasurare, nu?
Daca nu, trageti cu ochiul aici si aici.

Scumpa de Sayuki mi-a dat o leapsa (curcubeu), iar eu o dau.. Ancai, Sabryy, Rose<3 si lui furelise. Scuze ca nu v-am pus si link-uri, dar imi merge greu laptopul. :d

Si am incercat sa o fac si eu. Si... mda. nici eu n-am carti galbene, ba mai mult! Nici rosii... :-<

Si am mai tot primit carti, pentru ca am tot facut schimburi! <3

 Luna plina de Kelley Armstrong, pe care o si dau la concurs, pentru ca mi se pare prea explicita pentru mine. Mai copilaresc putin. :))
 Eu mi-am pierdut Maitrey, iar Sayuki s-a gandit ca daca tot are doua, sa-mi dea si mie una. Multumesc scumpo! :* Si de la Sabryy am primit la schimb Doua adevaruri si o minciuna de Sara Shepard.
Tot la schimb am primit Tristeti de sucub pentru ca anul trecut pe vremea asta citeam Sacrificiul final si bineinteles, plangeam ca se terminase seria. :))
Si Blestemul focului, pe care l-am mai citit de la biblioteca, dar ma gandeam sa am seria completa ca poate o dau la un concurs/ schimb.

Si astea sunt cartile pe care trebuie sa le impachetez pentru concursurile pentru voi.
Si asta-i biblioteca mea personala de carti "noi", care probabil asa o sa ramana.

Pai, nu uitati de concursuri. Va las o melodie draguta.
Sa aveti o saptamana frumoasa. <3

P.S. Ce parere aveti de noul aspect?


2 comments:

  1. 1. Eu încă nu ți-am dat adresa să-mi trimiți cartea pentru că nu știu la ce mail. :))
    mă găsești la ancuta_serban11@yahoo.com
    2. Super noul aspect, dar mă obișnuisem cu cel vechi.
    3. Ce bine arată cărțile alea!
    4.Ce bine arată cărțile alea!
    5. IUBESC MELODIA.

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3