Monday 9 September 2013

La multi ani blogusorule! + Castigator concurs aniversar #3!

La multi ani scumpule blogusor! <3 Coltisor care-mi servesti ca paratrasnet de fiecare data cand sunt trista/nervosa si.. fericita.

 Anult trecut pe vremea asta citeam.. a daaaa! Divergent! <3 Si Setea.. Si Chimie Perfecta! Cat de entuziasmata eram ca aveam cate 14 vizualizari pe zi si vreo 3-4 urmaritorii! >.<

Cand i-am trimis lui Rose o carte doar pentru ca era prima care-mi comenta la toate posturile. :))

Eram mandra.

Intr-un singur anisor am strans 125 urmaritori si 13000 de vizualizari. E destul de ok. :))
Daca stau bine sa ma gandesc e foarte ok, avand in vedere faptul ca am fost a 8a si ca n-am prea avut timp de postat.
Tot anul trecut stateam calare pe blog.ul lui Sayuki ca sa-mi aleg urmatoarele carti pe care sa le citesc de la biblioteca, ca mai tarziu sa aflu ca citeam aceleasi carti de la aceasi biblioteca. Incep sa cred ca Dumnezeu ma iubeste. <3

Acum bobocelul de mine o sa posteze mai mereu (sper).


Pai hai sa anunt si castigatorul...

*Pam-pam* (Dati clik pe imagine pentru a se marii)
Deci, castigator este comentariul numarul 8 adica...

#8 ~ Furelise   (Ai de gand sa mai castigi multe premii de la mine? )


Felicitari! <3 Sti tu, trimite mail la amy.rockgirl@yahoo.com si mai lasa-mi o data adresa ca a ajuns si Reactie in lant si sa ti le trimit Miercuri dupa ce anunt si castigatorul la concurs aniversar #4! <3


Pai, la multi ani blogusorule!<3 La anul sa ne vedem cu 50.000 de vizualizari si 300 urmaritori. <3
 


9 comments:

  1. La mulţi ani!!! <3
    Felicitări, Furelise :*!

    ReplyDelete
  2. Felicitări, furelise!! :**

    ReplyDelete
  3. La mulți ani și felicitări câștigătoarei! :)
    Ah, cât ai evoluat într-un an! Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Ancaaa, de unde stii cand e ziua mea? /:)
      Esti agent FBI cumva??

      Delete
  4. Iii, la cat mai multi anisori de blogareala >:D< <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sayukiiii! <3 Multumesc! Si coltisorul meu iti multumeste! <3 :*

      Delete
  5. Omg!Omg! Nu-mi vine sa cred Liss! Imi doream cartea aia de cum sa zic, vreun milion de ani! <3 Mi-ai facut ziua extra-mega fericita! Multumesc muult! >:D< Acum trimit mail! <3 La multi ani! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi hi hi hi!<3 Vezi, asa o sa ti minte ziua blogusorului!:))

      Delete

Parerea ta conteaza! <3