Monday 16 September 2013

Inceput.

Nu-mi vine sa cred. Acum un an si o saptamana facusem o postare exact cu acelasi nume. So sweet.


Nu stiu ca-ti dintre voi va amintiti, dar acum sunt oficial bobocel. Pot spune ca sunt un bobocel ultra-extra-mega fericit! <3

Cam toti care ma vad se uita cam stramb, caci nu pot sa stau locului o clipa. Sunt atat de fericita ca am inceput liceul. Imi place liceul, imi plac colegele, colegii, profesorii, o ador pe diriga.

Ma gandesc ca pana la urma m-a rasplatit si pe mine Dumnezeu cu niste oameni draguti prin preajma. :))

Nu stiu ce sa va zic exact.

Clasa noastra s-a adunat intai pe facebook. Am facut un grup cu  IX E si deja ne stiam. Pe diriga tot de pe facebook o cunosteam in curtea scolii nu prea dadeam de ea si cand am vazut-o am alergat la ea si i-am strans pe  ceilalti. Cand am ajuns in clasa doar eu observasem ca mai lipsesc vreo 6. M-am dus sa-i caut si si si, i-am gasit. Vreo cateva colege mi-au spus ca trebuie sa fiu sefa, desi nu vorbisera intre ele. Cand i-am spus asta befefeicei mele a zis ca exact asa e. :))

Deci eu am avut o zi super faina.

La voi?

Eu maine fac 15 anisori... Ma simt. Mare. :>

O saptamana faina tuturor. Si un an scolar iubibil si usor.

3 comments:

  1. Wow! Bravo!!! Abia astept sa merg si eu la liceu... Mai am un an! Si la multi ani!!! Sa cresti mare si sa postezi mult! :-D Eu o sa am 16 ani cand o sa intru in clasa a noua ( nu, nu am ramas repententa nici macar o data! ) Am o leapsa la mine pe blog, la care mi-ar placea sa raspunzi si tu, daa nu te deranjeaza! Nu mai scriu adresa, stii tu cum sa ajungi acolo! :-)

    ReplyDelete
  2. La multi aanii draga mia !! Sa fi fericita si mult succes in anul an scolar . Nu am stiut cum sa dau de tine ca sa iti spun la multi ani(nu am credit) asa ca am apelat ca de fiecare data la blogusor<3 (Carmen)

    ReplyDelete
  3. La mulți ani! Ai un blog foarte frumos :o3, sper să rămâi la fel de fericită și pe viitor. Eu, păi ce pot să spun..mai am un an, sunt a 8-a și..nu prea știu ce să zic, nu-i nici foarte rău, dar nici bine.. -.-'

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3