Thursday 29 August 2013

Concurs aniversaaaar! + Lenesiloooor! (>.<)+ Short holyday#1

Heeei. Pe bune? Nu-i cam liniste pe aici? Zic si eu. Asa, eu am un concurs super dragut pentru voi si voi ce faceti? Nu va inscrieti? Uff.... :-<


Vroiam doar sa va reamintesc ca am un concurs in desfasurare plus ca o sa plec intr-un fel de mini tabara cu ATOR-ul si o sa ma intorc Duminica. Trebuie sa marturisesc ca sunt foarte lenesa in ultima vreme... :-<
N-am mai citit decat hmm.. 10 pagini seara? :-?? Triiiiist....

Acum, revenind la concurs. Il gasiti aici.

Acum, sincer... Nu va plac cartile de la editura Epica? :o3

Anyway, ce mai cititi? Ce planuri mai aveti?

Eu va las cu o melodie iubibilaaaa.
Sa aveti un weekend plin de tot ce vreti voi! :o3

2 comments:

  1. Hm , acea carte o am deja in biblioteca , dar asta nu inseamna ca cei de la epica nu fac treaba buna, sau tu=)) bUN, momentan citesc cartea pierduta a vrajitoarelor, urmata de a cinceafiola si credcao voi facelata cu nefertiti cartea mortilor =))

    ReplyDelete
  2. ȘTIU. TOATĂ LUMEA DOARME PE AICI.
    În fine, eu mă înscriu acum deși am citit cartea, doar de dragul tău să mai crească numărul ăla de concurenți.
    Ideea e că bloggerul nu e deloc ca vara trecută.

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3