Thursday 1 August 2013

Evernight de Claudia Gray (Recenzie)

:
Bianca vrea să evadeze…
La Academia Evernight, o şcoală misterioasă, cu tradiţie de sute de ani, adăpostită într-o clădire gotică, elevii sunt ciudat de perfecţi: atrăgători, deştepţi, dar şi… primejdioşi.
Din prima clipă, Bianca realizează că locul ei nu este aici.
Iar când îl întâlneşte pe frumosul şi singuraticul Lucas, acesta o previne să aibă grijă de ea şi să se ferească de toţi ceilalţi… deşi, în final, chiar şi el poate deveni un pericol când secrete întunecate ameninţă să-i despartă.
Legătura dintre cei doi este însă mult prea puternică. Bianca este gata să rişte orice pentru a fi împreună cu Lucas, chiar dacă asta înseamnă să renunţe la lucrurile în care crezuse până atunci.

Recenzie:
Bianca este fortata sa invete la Academia Evernight pentru a-si pastra secretul. In ciuda obligatiei incearca sa fuga in prima zi de scoala. O fuga pur si simplu prosteasca, cu un pachet de biscuiti Oreo si o prastie. Pare ca pur si simplu cauta primejdia cu lumanarea. Totusi fuga da gres, dar asa il cunoaste pe misteriosul Lucas, un tip normal, dragut si cu un sharm aparte care-i fura inima Biancai din prima clipa. Cei doi se imprietenesc riscand multe. Lucas e mereu singuratic, iar Bianca se imprieteneste cu cei din academie. Cand intr-un final accepta sa aibe o relatie, Bianca il musca pe Lucas. Moment care pur si simplu ma socat, eram ceva in gen "Glumesti sau ce?!". Asa ca Lucas este practic fortat sa afle secretul Biancai. Este vampir. El nu poate accepta idea si fuge in vacanta de Craciun spunand ca nu se mai intoarce. Totusi se intoarce deoarece atractia dintre el si Bianca e mult prea intensa. Lucrurile se tulbura oricum. Lucas este muscat a doua oara si amenintat sa devina vampir ca restul. De parca lucrurile nu ar fi deja complicate. Lucas ascunde un secret mult mai... ciudat si nu stiu... groaznic. Tot ceea ce se cladise intre el si Bianca este amenintat sa se darame. Vor trece ei de acest prag? Finalul e dragut si te face sa iti cumperi imediat si volumul al doilea ceea ce-am si facut. ;;)

Parerea mea:
Cartea a fost  intradevar peste asteptarile mele. Mai citisem recenzii despre ea, pareri si tot tacamul. Totusi, daca mi-a ajuns in biblioteca am zis sa o citesc. Si spre surprinderea mea... mi-a placut. Asa cum am mai zis, mi-am cumparat si volumul al doilea. Imi place ca personajele sunt atent conturate atat morar cat si fizic. Poveste e draguta, are actiune destul si povestea de dragoste compenseaza putinele lipsuri. O recomand cu caldura.

Personaje preferate:
Categoric Bianca. M-am regasit foarte mult in ea. E putin aeriana, dar e ok. Imi place si naivitatea ei, dar in situatii critice mi s-a parut mult mai matura si cu picioarele pe pamant fata de ceilalti.
Lucas. Sincer nu m-a dat pe spate. Imi place tandretea lui si conturul fizic dat de autoare.

Melodie asociata:

Nota: 4/5 (o sa te tin minte)


No comments:

Post a Comment

Parerea ta conteaza! <3