Thursday 15 August 2013

Concursuriiiii! + La multi ani Mariilor/Marianelor/Marianilor..+ Alte blogusoare de ale mele. .

Hei dragilor! <3

Intai vreau sa va spun la multi ani celor care va serbati ziua astazi. (^-^)
Sa aveti parte de tot, tot, tot ce va doriti. <3

Acum, revin cu (,) concursurile.


Aveti un concurs aniversar aici,

Si azi e ultima zi in care va puteti inscrie la concursul Libris de aici

Acum, vroiam sa va arat ce blogusore mai am. In mare, pasiunea mea principala este cititul si muzica, dar mai am in vedere si fotografia si scrisul de "Corason albastru".

Blog-ul de fotografie e aici.

Si cel de inima rea il gasiti aici.

Pupiceeeei.
Eu azi imi serbez ziua intr-o biblioteca cu Sayuki, cel putin incercam. Daca o fi deschis. :))

O zi faina. <3
Ce mai cititi?

4 comments:

Parerea ta conteaza! <3