Monday 5 August 2013

Books and music for this week. (^-^)

Hei scumpilor, am zis sa va mai tin la curent cu ceea ce mai citesc si ascult.

Pentru saptamana asta mi-am propus sa citesc:
  • Reactie in lant (Chimie perfecta 3) - sunt deja la jumatate.
  • nymphette_dark99 de Cristina Nemerovschi
  • Zece lucruri pe care le-am facut (si probabil n-ar fi trebuit)
  • si... daca mai am timp pe saptamana asta si Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere.


    
P.S. Prietenii mei ( Denisa si Paul) care lucreaza in IT mi-au facut o surprinsa creindumi un domeni pe wordpress. Problema e ca sunt indecisa. Puteti sa intrati aici si sa vedeti site-ul. Seamana cu cel de acum doar ca e mai avansat. Postarile pot fi transferate, dar pierd urmaritorii si vizualizarile. Voi ce ma sfatuiti? Ce sa fac?

2 comments:

  1. Lectura placuta!Am citit Zece lucruri si Nymphette. Sunt carti foarte bune.

    ReplyDelete
  2. Mă bucuuur că asculți și tu The Pretty reckless!!
    Lectură plăcută!

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3