Monday 28 January 2013

Remember #4 ~ Copiii de la 402, Pisoiul Eek si revista Sabrina's Secrets!

Salut dragilo! Azi am avut olimpiada la Romana. 3 ore de scris intr-una, subiecte formulate ambigu si prea frig! Deci a fooost.... groaznic! Am degerat in laboratorul de chimie... Lucrarea nu pot sa zic cat de bine am sructurat-o... In fine, n-am mai bloggerit ca lumea de muuuult! Si moor! E deabia Luni, mai sunt inca 4 zile de teste, ascultari si "bla, bla, bla"-ul profesorilor!  In weekend am fost absenta deoarece.. I'm a babysitter! :>. Sora mea a fost la concert la "Lala Band"! O vaaai o sa lesin! A dat mana cu Dorian! Ajutor, ajutor, sa cheme cineva o ambulanta ca nu mai am aer! :)) Sper ca v-ati dat seama cat de mult ii urasc si ca glumeam!
Revenint la "Remember-ul" nostru..
Vi amintiti pe cei de la 402? Sau pisicul Eek de pe FoxKids? Dar revista Sabrina's Secrets?!
Chiar daca nu vii mai amintiti vi aduc eu!
Mai jos v-am pregatit cate un episod din fiecare serial si o poza cu cateva dintr revistele "Sabrina's Secrets". Mi-aduc aminte ca purtam 2 saptamani la rand parul dupa cum se facea in revista... Iooc! Eram o mini-printesa a rozului si a chiestilor primite cu Sabrina...
O saptamana iubibila sa aveti!Nu uitati, Hakuna Matata!
Poza "Keep calm and sing Hakuna Matata" este foooarte aplicabila in timpul unei stari de nervi la scoala! Va iubesccc!



3 comments:

  1. Doamne, n-am ma vazut Copiii de la 402 de...o luna sau ceva de genu :)) Da, de obicei cand vreau sa vad episoade mi le pun pur si simplu te mp4 si ma uit la liceu, oar colega de banca ma face dementa :)) dar tot se uita cu mine :)) De motanul Eek am uitat complet, dar de indata ce l-am vazut mi-am reamintit de el! Si inca mai am revistele Secretele Sabrinei! Sunt aruncate pe undeva dar inca mai exista :)) abia asteptam mereu sa-mi iau noul numar sa vad ce mai e "la moda" :))))
    Ai avut astazi olimpiada? Sper sa treci mai departe, iti tin pumnii. Eu anul asta m-am hotarat sa merg doar la engleza, la romana nu ma duc pentru ca m-ar omori proful daca n-as lua un punctaj prea mare asa ca stau bine in banca mea :d
    Am gasit si eu intr-un final pe cineva care uraste LaLa Band! Yay! Toate fetele din clasa mea ii adora iar eu sunt ceva de genu "WTF? Ce va place la un serial care exagereaza chiar si imposibilul?"

    ReplyDelete
  2. A fost unul dintre desenele mele preferate...si revenind la Lalatampiti...ii urasc, macar impartim aceleasi gusturi la muzica. Ca cu unii nu ai ce vorbi!!!

    ReplyDelete
  3. Cei de la Lalaband, nu sunt nici pe departe actori. Poate ca spun asta si din gelozie, dar serios acum cine devine actor peste noapte?
    Am si eu o colectie de reviste cu Scooby-doo decand eram mai mica.

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3