Saturday 19 January 2013

My drawings#1+ Songs for this week #4

Dragilor, de curand m-am apucat de desenat. Habar n-am ce mi-a venit. Poate melancolia reinceperii scolii... Sau e vreun gand al altcuiva ajuns din intamplare la mine.. Habar n-am. In fine, ideea e ca am facut cateva desene, la unele le-am facut poze si-am zis sa vi le arat si voua:



















 Acum, sa nu va imaginati ca sunt eu vre-un mare geniu cu ditamai imaginatia. Am gasit desenele pe net si dupa le-am adaptat pe stilul meu sau, mai bine zis dupa creioanele mele!:))
 Scuzati lumina proasta... N-am scaner acasa asa ca, le-am pozat..
Acum, ma tot macina in cap niste melodii si-am zis sa vi le arat si voua:



Gizass, ador piesa Nirvanei! Dragi mei prieteni, vroiam sa va mai spun ca mai scriu si aici la "Viata prin ochii unei adolescente...". Va las, un weekend cat se poate de iubibil si, nu uitati ca va iubesc oe fiecare in parte!

4 comments:

  1. Desenele sunt minunate, iar melodia Nirvanei pur si simplu o ador.:X

    ReplyDelete
  2. Interesantă muzica! Linkin Park o.O
    A, și... desenezi foarte frumos! :)

    ReplyDelete
  3. OMG, talentatoo <3 Supeerb.
    Si majoratele alea din Smells like Teen spirit ma sperie :)) Kuuuurt <3 I

    ReplyDelete
  4. Stiam ca ai talent la cantat dar nu stiam de desenat<3:)).
    p.s.In sfarsit muzica cu totul si cu totul pe gustul meu<3!

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3