Thursday 10 January 2013

Moarte Subita de J.K. Rowling- Varianta uriasa!

Dragilor, va aduceti aminte ca v-am povestit despre Afi Cotroceni din Bucuresti? Trebuie sa recunosc, eu un mall dragut dar, nu m-a dat pe spate. Desi, cand am ajuns in centru am avut impresia ca sunt in fata Marelui Canion. Nu ma asteptam la imitatia de piatra. De patinoar stiam, n-a fost nimic surprinzator dar, am vazut bomba! Eram ceva gen "OMFG! OMFG!" (scuzati exprezia!) Deci, stiti care era bomba?! Pai, tuta de mine, normal ca stiti, doar v-am scris in titlu... Asa ca, da. Era o "carte" (imitatie) Moartea Subita. As spune in marime naturala dar, marimea naturala e de 100 de ori mai mica fata de ce am vazut eu. Practic, cand am vazut-o am turbat. Va spun sincer ca nu stiu de ce. N-am citit nici Harry Potter daramite Moarte Subita. Totusi pe acolo aratam clar, ca un caine turbat! Asa ca, i-am cerut taticului meu sa-mi faca o poza cu minunata.. nici nu stiu cum sa-i zic... Imi pare rau ca nu puteti sa observati cat de mare era cartea si ce frumos era decorat mall-ul in spatele ei. O sa caut pe la tata si poza cealalta. Pana acum asta e tot ce am gasit:
 Mmdah... Eu si vesnicile mele strambaturi. Nu cred ca o sa ma vedeti vreodata intr-o poza aratand/zambind normal. Oricum, nu uitati ca va iubesc!

1 comment:

Parerea ta conteaza! <3