Monday 7 January 2013

Paramoreee! + New look and new name! ^^

Dragilor, azi am tot cautat un sablon pentru blogusorul meu si m-am tot chinuit! Ba nu-mi incapeau toate widget-urile, ba era super ok dar nu se potrivea cu titlul blogului. Asa ca, intr-un final am gasit unul care ma reprezina super mult. Dar, cum fata pare putin nostalgica/melancolica, nu se potrivea cu numele "We love the simple life". Asa ca, m-am hotarat sa il schimb. Cum Ruxi numele meu real suna prea, nu stiu prea romanesc, poate?! Adica, Ruxi's Corner. Neahh! De Amy m-am plictisit raaauu, sa nu mai zic ca deja nu ma mai reprezinta nicku' asta. Asa ca am ramas la Lissa. Cu cat spun mai mult numele cu atat mai mult imi dau seama ca e ca o manusa pentru mine. Plus ca, mi-am facut un blogusor in special pentru a fugi de lumea de afara, de zvonurile celor care ma cunosc sau ma rog, celor care cred ca ma cunosc. In fine, deci acum nu mai sunt "We love the simple life" sunt "Lissa's Corner". Ahh, la fiecare sablonn pentru blog care mi se parea dragut o intrebam pe sor'mea. Iti place? Mi se potriveste? Era un sablon superdubiiubibilimbratisabil cu norisori si cu pufosenii si sor'mea " Esti nebuna? Roz?! Nu ti se potriveste! Ce-i cu tine?" Mdaa, in mare parte are dreptate. 1. Rozu' si cu mine nu ne intelegem bine deloc, daca cumva port roz e clar ca sunt bolnava. 2. Pufoseniile sunt adorabile dar nu ma caracterizeaza, caracterul meu e mai.. nu stiu mai dur mai Rock si atat!:)) Ahh, stiu Melancolic! Asta e cuvantul! Sunt mai tot timpul Melancolica/nostalgica. Iar. pufoseniile alea emanau preaa multa fericire. Asa mai precum Rose. Scumpo, daca o sa ai nevoie de vreun sablon sa ma anunti! Am eu unele caracteristice tie!:))
Stiti ce vroiam sa va intreb?! Cum vi se par, numele si noul look? Sunt ok? Va astept parerile! <3
Acum partea a doua:
Paramoreee! <3  O sa scoata un nou album in curand. Gosh, deabia astept! O sa mor pana in aprile! Asa ca, acum va las cu melodiile mele preferate de ale lor:


 

Si aici e albumul meu preferat! E geniaaaaal!

2 comments:

  1. Superb noul sablon, iar numele e foarte dragut! :D

    ReplyDelete
  2. Ce bloguşor săcsi are Lissa :> :)) Îmi place mult cum arată :*

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3