Friday 16 May 2014

Lissa s-a întors şi are nevoie de ajutorul vostru + Aspect nou.

Well, după ce am recitit nişte post-uri vechi mi-am dat seama cât de mult am ignorat colţişorul ăsta în ultima vreme aşa că m-am gândit să mă provoc să scriu câte un post o dată la două zile în timpul săptămânii, iar în weekend chiar de mai multe ori pe zi. Problema e că o să scriu despre orice, cred.
Voi despre ce aţi vrea să scriu? Ce rubrică v-ar plăcea să am? Ce idei mai aveţi?

Acum, despre mine. Păi am avut parte de un duş cu apă rece care m-a trezit instant şi tot duşul ăla m-a făcut să nu o arunc pe ''Lissa'' la gunoi..
Aaa, am văzut Academia Vampirilor într-un final. :3 <3 <3 <3 A fost osăăăăm o să scriu şi despre film zilele astea pentru că acum mi-e prea somn şi noua mea cărticică mă strigă ( citesc ,,Marile Speranţe'' de Charles Dickens ).
Ştiţi cât de puţin mai e până la vacanţa de vară? Dar până la vacanţa celor de a 12a? A trecut aşa repede a 9a, îmi doresc să o retrăiesc la nesfârşit. :<

Hmm. săptămâna asta am avut 3 teze una după alta şi multe teste aşa că numai bine că s-a încheiat odată, hei weekendule, eşti bine venit! <3

Cam atât despre mine, mi-e somn şi asta face să-mi fugă ideile şi să fiu incoerentă.

Uhh.. Ce părere aveţi depre noua mea temă? Şi ce mai faceţi? Cum e la şcoală/liceu? Ce aţi mai descoperit?

2 comments:

  1. Ooooh, normal că ştiu cât de puţin mai e până la vacanţă, deja am completat cererile de înscriere la bac şi într-o săptămână şi câteva zile avem "Ultimul clopoţel"..şi nu cred că mai trecem pe la liceu de mai mult de 3 ori până atunci...Gata cu notele, testele, ascultările şi absenţele. Nu că mi-ar părea aşa rău de astea, dar sfârşiturile mă întristează TT^TT
    Cât despre tine şi bloguşorul tău, sugerez să postezi când şi ce îi pofteşte inimoarei tale:)
    >:D<

    ReplyDelete
  2. Hei, Lissa, mă bucur că te-ai întors pe aici! :) Foarte drăguț blogul acum! :)

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3