Saturday 17 May 2014

Librăria mea ideală (online).

Hmm, zilele astea, mai exact pe 21 mai librăria online Libris aniversează 5 ani. La mulţi ani, Libris! <3

Pe lângă asta librăria de cărţi online a lansat un concurs:


''Îți lansăm o provocare: scrie un articol pe blogul tău despre cum vezi tu o librărie online ideală. Cum arată ea? Cum ar trebui să „se poarte cu tine”? Ce ar trebui să îți ofere? Practic, ce îți dorești tu de la o librărie online?''

 Păi dacă tot vorbim de una ideală, hai să spun şi cele mai trăsnite idei ale mele:

În primul rând, mi-aş dori să existe o rubrică atunci când finalizăm o comandă, în care să se bifeze dacă ai banii acum sau iei cartea pe datorie, dar să o plăteşti în maximum o lună.

În al doilea rând, aş vrea ca toate cărţile de care am nevoie pentru şcoală să le pot lua cu 50% reducere, dar pentru a fi corecţi să aducem o dovadă că ne trebuie la şcoală, de exemplu un mail din partea diriginteului sau cel care îţi solicită achiziţionarea cărţii. - îmi doresc asta pentru că anul acesta am fost nevoită să-mi cumpăr din banuţii mei multe cărţi pentru liceu şi nu vorbesc de manuale, vorbesc strict de literatură.-

Aş mai vrea să existe o rubrică pe această librărie ''ideală'' în care să introduci preferinţele unei persoane şi poate şi câteva din trăsăturile ei morale, iar după aceste trăsături librăria să-mi recomande diferite cărţi pentru acea persoană, asta ar fi foarte folositor pentru alegerea cadourilor.
Sau
 Dacă ar mai putea exista opţiunea de a plătii un vocher de o anumită sumă, tot în ideea de cadou pentru cineva.



Aş mai vrea ca noile apariţii să intre rapid în stoc şi lista cărţilor în limbi străine să fie mai mare.

Şi nu în ultimul rând, mi-aş dori ca această librărie online să ruleze cu mare viteză, să nu se blocheze nimic, comenzile să fie procesate la fel de rapid şi să aibe un playlist în funcţie de genurlie muzicale care să ruleze în timp ce eu îmi aleg cărţile.

Ştiu că îmi doresc multe lucruri şi prea puţine conctrete, dar aşa văd eu idealul. 
La mulţi ani, Libris! Mulţumim de concurs, librărie online! <3


No comments:

Post a Comment

Parerea ta conteaza! <3