Friday 7 February 2014

We love music #14 - E ok, trăiesc.

Lumeeee! Mi-e foarte dor de voooooooi! Şi oficial avem 20 de mii de vizualizăti. Yay. :3


Să vă mai spun de viaţa mea. Păi, zilele astea m-a lovit spiritul ăsta, nu ştiu, am fost puţin în depresie şi după mi-am dat seama că n-are rost şi că n-am de ce şi am zis să fac schimbări. Aşa că mi-am umplut camera de postere cu Nirvana, The Pretty Reckless, Nightwish, Anathema, Three days grace, Pink Floyd şi Alternosfera. Mi-am download-at tone de Pourcupine Tree, TPR, Pink Floyd, Nirvana şi Anathema.

Am citit Fata de hârtie de Guillaume Musso, e absolut genială, mi-a arătat o altă latură a iubirii. E wow, mai ales la situaţia mea de acum ştiţi, a fost cheia care a detonat multe bombe. :))


Nu vreau liceuuuu!

Mi-am dat seama că vreau un alt stil, adică pur şi simplu să nu mă mai las influenţată, mă apucă aşa, pe neaşteptate.:))

Deci cam asta ar fi. Pur şi simplu sunt pe o altă planetă şi trebuie sp cobor, da' nu vreau....

O să încerc să fac recenzia la *Fata de hârtie* cât pot de repede, după aş vrea să-mi comand *Exerciţii de echilibru* de Tudor Chirilă şi vaaaaaaai! Era să uit! Deabia aştept să piratez Vampire Academy de pe undeva. =))


Vă las cu melodiile care m-au definit în ultimul timp. Ştiu, sunt ciudate, dar daţi.le o şansă.




2 comments:

  1. E bine să auzim veşti de la tine, chiar dacă un pic mai târziu! >:D<
    VA!!! Abia aştept! <3

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3