Friday 21 August 2015

Câteva coveruri noi plus încă ceva (^-^)

Hei, hei.
N-am mai făcut nişte coveruri de muuult, muult timp aşa că zilele astea m-a prins mood-ul de unul, două şi mai urmează. :))

O să mai las aici şi din cele vechi, iar în caz că vă place ceva, un share nu strică şi vă rămân datoare!

Buun, primul este un cover după The Neighbourhood, una dintre melodiile mele preferate de la ei: Say my name/Cry me a river. Urmează să mai fac încă vreo 2-3 de la ei, e una dintre trupele mele preferate. (:
Următorul este un cover după soundtrack-ul celebrului film (şi carte bineînţeles) "Sub aceeaşi stea", e printre cele mai inocente melodii pe care le cunosc. Birdy (tot printre preferatele mele), T-shirt. Nu am reuşit să găsesc o miniatură decentă la video, aşa că îmi cer scuze.
Iar la sfârşit câteva din cele vechi:
Iar la sfârşit un desen făcut tot în pasteluri cretate, o să fac o postare separată doar pentru ele şi o să explic tot ce ţine de ele şi o să pun şi poze. (:


Staţi prin preajmă pentru că urmează un "New in my library" destul de stufos, cred :))

Aştept şi sfaturi pentru tot ce am postat aici, iar critica e mereu constructivă. Aaa şi desenul a fost o idee fulgerătoare pentru că mi se făcuse dor de toamnă aşa că am pus la olaltă nişte apă, câţiva copaci şi un apus :)) E primul desen-record făcut doar într-o oră :o

În rest voi ce mai faceţi? Fiecare cu ce se mai ocupă şi ce vise mai aveţi?

Pupici şi îmbrăţisări (că mna, doar sunt fată) şi zile frumoase tuturor!

2 comments:

  1. Mă bucur mult, mult de tot că vei posta ceva și despre pastelurile cerate! Abia aștept postarea. ^_^ În ultima vreme am încercat și eu să desenez mai mult și îmi place mult e tot, e foarte relaxant. Desenez de cele mai multe ori mandale sau desene de genul zentangle, iar de curând am descoperit sacred geometry.
    Sunt foarte drăguțe atât coverurile cât și desenul făcut. :3

    ReplyDelete
  2. Cânţi foarte bine, dar nu cred că e mai nevoie să-ţi spun eu ^^

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3