Tuesday 23 December 2014

Efectele timpului.

Deși spiritul Crăciunului m-a copleșit în așa fel încât suflețelul meu o să pocnească de fericire și de pace, am câteva momente de nostalgie, iar acesta este unul dintre ele.
De când prietena mea a plecat la facultate ne vedem o dată la 2-3 săptămâni și povestim ce am făcut în timpul în care n-am vorbit. Uhm, așa am realizat cât de multe se pot schimba în doar 3 săptămâni, fapt ce m-a marcat.
Mă uit în urmă, la anul acesta care a început să alunece vertiginos și la alți ani, la cum eram atunci și cum sunt acum. Câți factori minusculi au ajuns să mă facă altfel, să mă schimbe, poate într-un fel pozitiv sau negativ, nu mă pot pronunța, dar cert e că sunt diferită. Nu mai sunt așa de copil, nu mai sunt așa cuminte, am alte țeluri, poate mai mărețe. Acum există situații în care aș da orice să dau timpul înapoi, să nu mai fac anumite lucruri sau să mă avertizez., dar e imposibil și știu asta totuși mă surprinde că față de acum 3 săptămâni am o altă viziune asupra vieții în general cu tot ce ține de ea, prietenii, relații, vocație și toate cele.
Pe lângă diferențele care apar săptămânal sunt altele de ani! Și nu doar la mine, la toată lumea! De exemplu, mă întrebam ce mai face profesoara mea de limba engleză din generală că n-o mai văzusem de ceva vreme și într-o zi eram în stație și am văzut-o trecând cu un bebeluș în cărucior. Am rămas marcată! N-au trecut nici 2 ani de când n-am mai văzut-o și uite câte se pot întâmpla!
Timpul trece, dar pe unde trece lasă niște urme, e ca o apă care trece peste niște pietre, poate să aducă reziduri peste ele sau poate să le spele, lăsăndu-le ca noi.
Totuși orice ar fi, nu poți să te întorci și nici să regreți ceva. În cei 16 ani ai mei am învățat că toate au un rost, chiar dacă pe moment pare că nu, de fapt au. Și e minunat când piesele se pun cap la cap și prin contur, momentul acela în care se întâmplă ceva și declanșează un lanț de amintiri în capul tău și înțelegi de ce e așa și nu altfel.
Poate pare pueril, dar m-a preocupat zilele acestea trecerea asta, că  m-am trezit dintr-o dată văzând diferențe și remarcând continuu „anul trecut nu făceai așa, nu gândeai așa, n-ai fi ieșit cu cine ieși acum, etc.”
Voi aveți o marcă a celui care ați fost? Ceva ce să vă păstreze starea de acum un an, să zicem, eu am realizat că separat de jurnalul meu codat și de blog, care e mai mult decât un jurnal, am playlist-uri cu muzică, create cu ani în urmă! Doamne! Cât mi-am schimbat percepția, perspectiva, poate în mare e aceeași, dar acum răsună Scorpions - Born to touch your feelings, „Just the only way to feel all right/You've got your songs/They are everyday for awhile/Just the only way to feel all right” și sunt așa nostalgică, chiar așa, mi-am dat seama că mă regăsesc în versurile celor de la Scorpions și îmi plac mult, chiar dacă sunt deja cam moși.
Voi ce mai faceți? Cum mai sunteți?
 

No comments:

Post a Comment

Parerea ta conteaza! <3