Wednesday 3 October 2012

Postare de seara...

Offf.....intr-un final reusesc sa am si eu 20 de minute de liniste. Cred ca e inutil sa va spun ca am avut de facut o interpretare si argumentare la poezia "Lacul" de Mihai Eminescu si o tona de exercitii la algebra plus desfasurarea unor corpuri geometrice si alte cateva exercitii si pentru geometri (de ce o fi trebuit sa existe geometria?!). Stiti ma intreb de ce nu se poate sa ne dea ca tema de facut recenzii la cele mai oi carti de fantasy aparute...Doamne! Ce pot si eu sa imi doresc..e ca si cum i-as cere sorelui sa se vada cu luna!:)) Dar in fine am zis sa mai postez totusi ceva ca maine trebuie sa repet la chitara si poate totusi imi fac ceva timp vineri.
Aaaa! Hai sa va zic o faza taaaareee! Nu am voie sa citesc pana nu se termina anul scolar decat ce e pentru scoala in speta "Baltagul", "Robinson Crusoe","Moara cu noroc" stiti voi dealea care au o actiune liniara si nu contin vampiri,varcolaci, moroi, dhapmiri,factiuni sau relatii dintr-un tip super "macho" si o tipa "perfecta". Deci sincer moor!! Tot visul meu cu un blog maret plin de recenzii si de o biblioteca plina cu cele mai noi carti... ARUNCATE! Nu-i corect! Dar totusi stiu ca si mama are dreptate, fiind a 8a si cu examenele alea la final plus bilingv, ca eu-s mai cu mot si vreau ceva diferit nu numai romana toata ziua sau mai rau, matematica!:))Prin urmare, mai am de facut vreo 10 recenzii la ce am citit deja si pana la sfarsitul anului scolar o sa recitesc de vreo 30 de ori Academia Vampirilor mai ales ca am  convins-o pe mama sa imi cumpere toata seria cu Bravo, desi eu le-am citit de la o prietena le adooor atat de mult incat vroiam sa le am si la mine in biblioteca.
Asadar v-am mai destainuit cate putin din viata mea, postez si o melodie pe care o adooor desi nu ma prea dau eu in vant dupa Taylor Swift piesa-i G-E-N-I-A-L-A! Asa ca de noapte buna!:)

No comments:

Post a Comment

Parerea ta conteaza! <3