Friday 5 October 2012

E vineeri!

Ieeeeii! E Vinerii!<3 Stiti acum profit de faptul ca mama vorbeste la telefon cu bunicamea (tehnologia asta, la 60 de ani stai 2 ore la telefon cu fita, de la capete diferite ale lumii) :))). Am fix 10 minute sa scriu (speeer).
Am avut o zi groaznica, din cauza ca azi a fost ziua profesorilor "chipurile" si desi nu am facut ore, tot nu ne-au lasat sa mergem acasa. Avem o scorpie de directoare adjuncta, si citez: "Daca aveti ore pana la 6 stati pana la 6!! Va verific!" (Blah bla blah..). Si asa mi-a venit o stare de melancolie ca in 6 ore as fi putut sa citesc o carte dar mama nuuu!Asa ca in alea 6 ore de stat in "inchisoare" mi-am folosit netu' de pe telefon si am frecat facebook-ul in prin toate colturile posibile.:)))
Ahh..era sa uit, am dat proba la spoort! Si acum am o febra musculara de merg cracanata de vai mama mea!:))) Am scos 8,00 pe 50 de metri si am luat 9! :(( Dar in fine.. Voi ce mai faceti? Ce muzica mai ascultati? Ce mai cititi?Ce planuri aveti pentru weekend?
Pana atunci mai postez si o melodie asa de "noapte buna!"[(Asta mi-a bagat-o colegamea in cap cu bormasina:))]

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/k3sa9JPe-R8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

No comments:

Post a Comment

Parerea ta conteaza! <3