Tuesday 9 July 2013

New in my library #10 + Concursuri..

Heeeei dragilor. >:D<

Zilele astea mi-am mai luat cateva carticele. Nu stiam exat daca v-am arat si vreo 2 din urma asa ca, cu riscul de a va arata unele pe care le stiti....

Deci,
 Amaranth de Rachel Wade am primit-o in de la un concurs de pe Fantasy Books.
Minunea de R.J. Palacio am cumparat-o de la profesoara mea de romana, mai mult de dragul ei decat din dorinta. :))
Vremea ingerului de Anne Rice am obtinut-o in urma unui schimb si ma bucur enorm. ^-^
Ingerul a strigat de Fanus Neagu am cumparat.o impreuna cu "Cartea Mironei" de Cella Serghi, care o am in dublu exemplar una primita de sora-mea si una mi-am luat-o eu ca sa o dau cadou unei prietene. ^-^


In mare cam astea ar fi.

Acum, am descoperit un conurs dragut pe Mythical Books unde puteti sa castigati un exemplar din "Creatura " de Nely Cab.

Nu uitati de concursul meu pe care il gasiti aici.

Sa aveti o zi frumoasa si o saptamana iubibila. >:D<

7 comments:

  1. Oh ! >:D< Lectură plăcută ! Eu am citit o carte scrisă de Cella Serghi și mi-a plăcut !

    ReplyDelete
  2. minunea mi-o doresc si eu de ceva timp. daca nu o sa o mai vrei contacteaza-ma te rog;)

    ReplyDelete
  3. Hei Lissa. Vrei cumva cartile "Dragostea si raul" si "Ingerul mecanic" sa facem schimb?
    Lectura placuta!

    ReplyDelete
  4. Yuki vreau eu Ingerul mecanic. Te referi la cartea scrisa de Cassandra Clare nu?
    lasa-mi un e-mail:butter.flyess@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. lectua placuta ...imi plac achizitile tale

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3