Friday 8 March 2013

New obsessions! O.o

Dragilor, dupa ce o prietena mi-a rasfoit blogusorul mi-a recomandat niste trupe, iar eu fata descurcareata ce sunt am luat sfaturile si le-am transformat in noi obsesii!
Prima obsesie este Brett Anderson. Mai, tipul nu are multe melodii, dar piesele sunt superbe! Si ii ador voceaa! <3
Cantecul asa nu e printre preferatele mele, dar e o faza in care parca i-am vazut pe Rose si Dimitri! In plus, melodia se potriveste cu povestea lor. Ei bine, oarecum!:))
Urmatorii pe lista sunt Two Gallants, care-mi aduc aminte (dinnou) oarecum de Muse si Marilyn Manson. Defapt, o combinatie intre ei...
Si acum.. Pam pam! Preferatii mei! Deci, am inclusiv o gentuta iubibila cu trupa asta desigur, primita cadou de la Denisa si Paul (o sa va povestesc despre ei intr-un al post despre cei 4 prieteni ai mei. Cei 5 fantastici nu?:> ) -Da, stiu ca defapt erau 4 Fantastici..
Off, seamana asa de mult cu Jardet Leto (Imi pare rau daca i-am stalcit numele! Vorbesc de vocalistul de la 30 Seconds to Mars ) Ii adooor.... Pe cei de la Pain of Salvation!
Si am gasit o melodie de care nu stiam...
Si as vrea sa inchei postarea in stil mai "hard".
Sa aveti parte de un weekend iubibil!
Ce planuri aveti pe weekend? Ce mai cititi?

P.S.: Multumesc mult Denisa si Paul! <3

3 comments:

  1. Vreau sa invata de o luna tot zic ca ma pun sa invat:)) . Momentan am inceput Alftel de ingeri 1

    ReplyDelete
  2. Nightwish!!!
    Știi că solista vine în Romania pe 11 aprilie? :) Eu sunt 90% sigură că ajung! 8->

    ReplyDelete
  3. Tarja vine cam in fiecare an in Romania , deci pentru cei care nu au apucat sa o vada mai sunt inca sanse <3

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3