Friday, 8 February 2013

Concursuri super iubibile! ^^+ Steelborn

Cum bine ii stiti pe cei de pe Mythical Books, de fiecare sarbatoare importanta ne ofera o sansa la cate un premiu foarte iubibil.
De data aceasta, cu ocazia Sf. Valentin si a "Dragobetelor" la noi. Ne ofera urmatoarele premii:
-10 lucruri pe care le-am facut (si probabil n-ar fi trebuit) de Sarah Mlynowski. Pentru inscrieri clik aici
-Probabilitatea Statistica de a te indragosti la prima vedere de Jennifer E. Smith. Pentru inscrieri aici.
-P.S. Te iubesc de Cecelia Ahern. Pentru inscrieri un clik aici.
- Piesa de rezistenta este seria intreaga "Sange Albastru". Clik aici 
Au mai organizat cateva concursuri internationale:
Aici este un concurs cu un vocher de 10 euro pe book depository.
Aici este un alt concurs iubibil cu un vocher de 11 euro! ^^

Cam atat pe seara aceasta. Va las cu melodiile care mi-au zdruncinat creierii in ultima saptamana.
P.s. Steelborn i-am descoperit de curand la recomandarea Linei. Iti multumesc, pur si simplu sunt geniali!^.^
P.P.S. Sa aveti un weekend iubibil. Eu sper sa vin cu cate ceva nou..(^_^)

12 comments:

  1. Ioi! Câte concursuri! Să știi că îmi sunt de ajutor postările astea, mai vă și eu ce concursuri apar! weekend plăcuut! :)

    ReplyDelete
  2. Cu mare placere, ma bucur ca-ti place :)

    ReplyDelete
  3. Cât de tare sună Steelborn! ^^ Prima oară credeam că nu aud vine când am auzit cuvinte româneşti :)) Foarte faine concursurile <3

    ReplyDelete
  4. Multumim pentru concursuri Lissa. Ce ne-am face fara tine?

    ReplyDelete
  5. nu prea am avut noroc in ultima luna,dar incerc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stiu cum e,sunt in aceeasi situatie :|

      Delete
    2. lasa-ti si pe altii nu fi-ti rele

      Delete
    3. Eee,nu suntem rele,doar putin egoiste >:)

      Delete
  6. Pacat ca majoritatea s-au terminat , si sunt foarte multi care se inscriu tre sa fii super-extra-mega norocos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai altfel nici nu cred ca ai sanse.

      Delete
  7. Multumim de concursuri dar eu la cat noroc am nu am castigat niciunul.

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3