Monday 22 July 2013

Update! Vacanţă. Oprirea unu: Grecia (Alte poze ^-^)

Hei scumpilor. Sincer, nu ştiu dacă vă intereseza când, unde şi cum plec în vacanţă...
Totuşi am decis că măcar câteva poze cu peisajele absolut superbe trebuie să vedeţi.
Sunt doar două poze şi nu sunt geniale, dar promit să mai pun.  Scriu de pe telefon şi pozele pentru a le posta trebuie făcute tot cu telefonul, deci mi-e cam greu.
Anyway, nu ştiu cât o să pot să postez.
Am ajuns la hotel la Atena. Pupici
Update! Totul e ok. Am ajuns în Sicilia. Mâine plec la Roma. Poze din Italia pun când vin. Acum să vă mai arăt poze de prin Grecia. greceşti.

4 comments:

  1. Hei...distractie placuta! Ma bucur ca mergi in Grecia(eu una, nu am fost niciodata acolo).
    Sa te distrezi si sa pui muuuulte poze :)

    ReplyDelete
  2. Auzi, daca ne intereseaza! >:P Bineinteles ca ne intereseaza <3 Sunt superbe pozele, daca ajungi pe la plaja, sa faci mai multe :D Marea este locul meu de suflet :o3 Distractie placuta! :*

    ReplyDelete
  3. Super! Distrează-te, ai timp să ne povesteşti tot când te întorci :)

    ReplyDelete
  4. Super! Have fun! ;-)

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3