Tuesday 2 July 2013

Night style. #1

Hey yo.
Am decis sa fac rubrica asta pentru noptile in care imi vine sa scriu, dar nu stiu exact ce. :))
Voi ce mai faceti? Ce mai cititi?

Eu am inceput sa citesc "Magie de doi bani" de Kelley Armstrong.
Am inceput sa nu mai pot sa adorm daca nu am casti cu muzica in urechi... And I'm so obsessed. Adorm pe Three days grace. Am observat ca toate amintirile mele sunt inregistrate in melodii. Asa ca ascultand "One X" mi-am adus aminte de cand eram a 5a si telul meu in viata era sa fiu primita in gasca fitoaselor de la scoala. OMG! Mi-aduc aminte cum in a 5a eu purtam roz si restul fetelor din clasa se dadeau mari rockerite.... In opinia lor eram o "rockerita" falsa pentru ca ascultam rock, dar purtam roz. OMFG! This world is so... Ihh, I don't have any words to describe... Si va dati seama ca acum doar eu mai ascult rock din 20 cati erau mari adepti ai genului... Ma uit acum la prieteni si pe prea putini ii mai recunosc. Multa lume e cu "traiasca Salam" si pot sa-i numar pe degetele de la o mana pe cei care spun traiasca "Metalica" sau alta trupa/solist renumit. Off.

Stiti, ma bucur ca am terminat a8a, ca acum schimb colectivul. Poate o sa mai dau de 1 sau 2 in clasa, dar nu prea cred.... Cum spun colegii mei. "Vaaai o sa murim unii fara altii, vaaai ne despartim!" Eu in capul meu sunt "Ieeei, i wanna live i don't wanna die!" Urmeaza o perioada frumoasa. Sa ma vad o data la un liceu sigur si sa vad in mare ce colegi am (traiasca netu') si atunci chiar ca o sa fiu cea mai fericita persoana din lume.

Licurici, am cam palavragit. Uhh... Chiar o groaza pot sa zic. Stiti, daca chiar ati stat si ati citit pana la capat, pai va sunt recunoscatoare... Chiar va pasa de mine?

P.S. : O sa fac saptamana viitoare un concurs. Poate chiar sambata-duminica. Daca nu, dupa ce strangem 10 mii de vizualizari.

Pai, sa aveti o seara frumoasa, va las cu o melodie care-mi aduce aminte de vremuri "naive".

3 comments:

  1. Eu sunt rocker de anul trecut, deci nu știu cum e. Oricum, de când mă știu sunt rockăr. Nebun. :) ȘI EU ADOR NOPȚILE.

    ReplyDelete
  2. Prietena mea cea mai bună e și ea rockeriță și observ că multe alte fete adoptă acest stil. Eu una sunt raperiță și nu prea vă înțeleg din punctul ăsta de vedere. Ideea e, mai e cineva raper pe-aici? Chiar am nevoie de cineva cu care să vorbesc despre asta! ^.^

    ReplyDelete
  3. Era să uit! Nu mai e prietena mea ceam mai bună! Acum am un BFF la masculin!

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3