Monday 30 May 2016

Câștigătorii concursului de fidelitate

Gata cu Delf-ul acum începem pregătirea intensă de Ielts plus puțină muncă la Mc Donalds, deoarece cazarea pentru studiile în Anglia nu e moca, iar părinții mei nu au nici o vină că am eu gărgăuni de străinătate în cap.
Astfel că rezultatele concursului, anunțate atât de târziu și îmi cer iertare pentru asta, sunt următoarele:

Alexandru Băban - 32 puncte
Mălina M -  66 puncte
Lionella Bragoi - 57
Litere Vesele - 97
Ilie Andreea - 9
Cornelia Cornelia - 8
Annemarie Elena - 7
Emanuela Bercaru - 224
Yuki Black - 139
Roxi Adina -
Romina Gianina -

Pam Pam, deci marii câștigători sunt:

Locul I, cu 224 de puncte Emanuela Bercaru.
Locul al II-lea, Yuki Black cu 139
Locul al III-lea, Litere Vesele cu un total de 97 de puncte

Bun, nu uitați Emanuela își va alege prima 2 cărți, Yuki alte 2 din cele rămase, iar Litere Vesele rămâne cu ultimele 2.

Cărțile sunt următoarele:  "Jurnalul Annei Frank", "Jumătatea rea" de Sally Green, "Jumătatea sălbatică" de Sally Green,  "Jocul lui Ender" de Orson Scott Card, "Misterul lui Edwin Drood" de Charles Dickens și "Blestemul din Swoon" de Nina Malkin

Aștept comentariile voastre la această postare să văd ce anume vă dorți dintre cărți, iar mai apoi un e-mail cu datele voastre la adresa amy.rockgirl@yahoo.com

Sper să vă bucurați, ne auzim curând cu noi postări. Xoxo

3 comments:

  1. Mulțumesc! Baftă!

    ReplyDelete
  2. Hei! Mulțumesc! A ales cumva ce cărți dorește primul câțtigător?

    ReplyDelete
  3. Multumesc frumos pentru surpriza! Scuze pentru intarziere, am o perioada mai aglomerata si n-am mai verificat in ultimele zile.
    Am ales Jurnalul Annei Frank si Misterul lui Edwin Drood - Charles Dickens.

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3